Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Fantastisk bra sted! Nydelig mat! Herlige omgivelser og en langt over snittet god service til å være i Norge! Dette er på et svært godt internasjonalt nivå! Tusen takk for et fantastisk weekendopphold

Takk, frodeh295
lailaarstrand, Daglig leder på Støtvig Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2019

Tusen takk for deres hyggelige tilbakemelding - et stort velkommen tilbake MVH Laila Aarstrand

Anmeldt 25. august 2019

Hotellets utseende, utforming og omgivelser ga inntrykk av at dette er planlagt til minste detalj. Stor og flott resepsjon med trapp ned til Londons gater, vinbar og bowling.
Spisesal med hav utsikt og utsikt til båthavnen. Vi vet at eier slet med naboer og kommune for å få dette til, men med tid og tolmodighet har dette blitt et fantastisk sted.
Hagen, stranden og båthavnen ga en invitasjon til velvære. Dette var første gangs besøk og det blir flere!

Romtips: Uansett er det noe å se på fra rommene, men sjøutsikt er jo å anbefale.
Takk, 996henrikw

Tusen takk for en svært hyggelig tilbakemelding, det gleder oss stort at våre opplevelser falt i smak. Et stort velkommen tilbake MVH Laila Aarstrand

Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Fantastisk hotellopphold! Vi var her da vi feiret bryllupsdag. Veldig god mat med lokale råvarer, god service fra blide ansatte. Vi hadde rom med havsutsikt og sovnet til lyden av bølgeskvulp. Vi planlegger allerede neste besøk! Anbefales på det varmeste.

Takk, anettekj
lailaarstrand, Daglig leder på Støtvig Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2019

Hei - tusen takk for deres tilbakemelding - i tillegg et stort tusen takk for at dere deler den her med oss. Det gleder oss at vårt produkt falt i smak - et stort velkommen tilbake. MVH Laila Aarstrand

Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet, utrolig service grad på personal fra ledelse til personal. Meget god mat og perfekte vin anbefalinger. Personalet er «våkne» og opptrer profesjonelt. Rommene er meget behagelige. Hotellet må oppleves!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Willy W
lailaarstrand, Daglig leder på Støtvig Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2019

Et stort tusen takk for deres tilbakemelding, håper vi snart ser dere igjen hos oss på Støtvig Hotel.

Anmeldt 10. juli 2019

Vi skulle feire bryllupsdag med oss hadde vi begge ungdommene. En natt for ungdommen og to for oss. Vi ankom med store forventninger etter god omtale.
Vi reiste skuffet hjem etter en natt( droppet de siste). Hotellet ligger fantastisk til og fine rom.
Vi ankom i 14.00 og ønsket oss litt mat. Ønsket ikke buffe , da vi skulle spise i restauranten senere. Alternative var smørbrød til 279,- pr stykk.Stive priser.
I 17-tiden satt vin oss ut sola. Eneste bar som var åpen var i kjelleren. Lite kundevennlig.

Vi hadde bestilt bord og satset på all carte menyen. Som forøvrig var meget liten. Men da tenkte vi at den var desto bedre.
Glad i mat som vi er tok vi alle 4, 3-retters.
Ingen av klarte å spise forretten og den ble sendt tilbake uten at vi klarte å spise noe særlig. Meget spesielt sammensetting med rødbeter, chevre.

Hovedretten var andelår, mørt kjøtt, men fryktelig salt.Det gikk mye vann...

Vi satt igjen med følelsen av at vi var kresne, noe vi ikke er kjent som.
Fantastisk frokost dagen etter, som fortjener skryt.
Men alt i alt dro vi hjem en dag før veldig skuffet..
I forhold til pris er dette langt unna godkjent.

Anne-Brit, Skedsmo

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, FarAway405599
lailaarstrand, Daglig leder på Støtvig Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2019

Hei Anne Berit Skedsmo
Jeg takker deg stort for at du er ærlig og konkret på deres opplevelse hos oss, derfor ønsker jeg å komme i direkte dialog med deg. Du når meg på mail: laila.aarstrand@stotvighotel.com