eDreams
FindHotel
StayForLong
1924 av 510 anmeldelser
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk hotell i herlige omgivelser. Frokosten var helt rå!! Og et utrolig flott sted. Veldig flotte rom og alt er veldig gjennomført fra A-Å! Meget god service!

Anbefaler egentlig mere diner’n i underetasjen mere enn hovedrestauranten. Sistnevnte ble litt for gjennomsnittlig og kjedelig (litt Bølgen&Moi aktig..). Forventet nok en mere opplevelse her, noe annet (er definitivt ikke billig heller, men det er ok så lenge det man får er bra). Kanskje en liten buffet med litt utvalg når det tillates?

Og så bør prisen på bowling og shuffleboard trekkes noe ned. Ble et lite irritasjonsmoment merket vi, den gjengen som var der. Mere prinsipp enn pengene egentlig..

Men alt i alt veldig bra:)

Takk, LBrothers
Nina Nilsen, General Manager på Støtvig Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2020

Hei

Tusen takk for god og konstruktiv tilbakemelding.
Slike tilbakemeldinger gjør oss bedre og rosen du gir skal jeg ta med videre.
Håper vi får ønske deg velkommen tilbake til oss!
Men vennlig hilsen

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Vi fikk beskjed om at det ville ta 30 minutter å få maten da vi bestilte. Dette aksepterte vi, men så tok det over en time før maten kom. Ingen ga oss noen beskjed underveis. Restauranten var helt klart underbemannet. Maten var grei nok da den kom.

Takk, 413hildem

Hei

Tusen takk for tilbakemeldingen.
Jeg synes det er leit at dere sitter igjen med dette som det siste minnet av oss.
Ta gjerne kontakt direkte med meg ved neste besøk slik at jeg kan passe litt ekstra godt på dere.
Med vennlig hilsen

Anmeldt 24. juli 2020

Rent og gode tiltak mtp smittevern. Savnet en kaffestasjon utenfor restauranten ettersom et av koronatiltakene er forhåndsbooking av bord til frokosten for å hindre smitte. Blide, om enn tydelig ufaglærte servitører i restauranten.

Dag 1 var vi litt uheldige og støtte kun på de ufaglærte under lunsj/middag, noe som la en demper på måltidet, som for øvrig smakte fortreffelig (bortsett fra Kraftkar fra Tingvoll, som kokken på kreativt vis hadde laget til en slags grøt...) . Til den prisen (og kvaliteten) forventet vi dog mer kunnskap fra servitørene - og la meg understreke at det ikke var viljen til å yte god service det stod på.

Dag 2 var vi meget fornøyd, og det dårlige inntrykket fra dag 1 ble redusert til et vagt minne. Servitør, sommelier og bartender leverte topp service og kunnskap - for ikke å snakke om usedvanlige gode drinker fra baren - både med og uten alkohol. Bartenderen tryllet frem gode alkoholfrie alternative, fremfor for det søte skvipet man ofte blir avspist med.

Resepsjon og renhold leverte også godt. Om det ikke hadde vært for dårlige opplevelser rundt måltidene dag 1 ville jeg vært fristet til å gi nesten topp skår. På bakgrunn av lang ventetid ved lunsj/middag, liten kunnskap om mat og drikke, og mye rot under middagen blir det 3 stjerner fra oss. Når det er sagt, var alt det andre så bra at vi ikke lar oss skremme fra å komme tilbake. Vi har troen på at det kan bli bedre, service og fagkunnskap hos de faglærte står til toppskår. For ikke å snakke om beliggenheten... :-)"

Takk, Trine W

Hei Trine

Tusen takk for god og konstruktiv tilbakemelding.
Slike tilbakemeldinger gjør oss bedre.
Vi jobber kontinuerlig med bedringer og vi har hatt perioder i sommer med "voksesmerter" grunnet stor pågang og svært liten tid til opplæring.
Jeg gleder meg til å ta dere imot her på nytt.
Ikke nøl med å kontakte meg direkte ved neste opphold.
Men vennlig hilsen

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Takk for strålende opphold og spesielt fint å se at dere ivaretar smittevern på en god måte. «Støtvigmeteren» var en strålende ide

God mat og godt drikke selv om vi dristet oss til å «sende ut» flasken for servering av rødvin på glass pga oksidering.

Takk, peerchra
Nina Nilsen, Daglig leder på Støtvig Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Hei
Tusen takk for god tilbakemelding.
Håper dere får mye glede av Støtvigmeter`n.
Mvh Nina Nilsen

Anmeldt 15. juni 2020 via mobile enheter

Vårt besøk nummer to på vakre Støtvig Hotel, topp opphold i strålende sol. Overnatting fra lørdag til søndag.
Vi var to par som begge er fornøyde med både rom, restaurant, bar og uteområder.

Rom: store og luftige rom med deilig sengetøy og gode madrasser. Bra aircondition. Romslig bad med god plass til å sette fra seg toilettmapper etc. Pluss for «Molton Brown» shampo/såper etc. Rent og pent overalt.

Mat og drikke: vi spiste både lunsj, middag og frokost i restauranten «801». Vi er godt bevandret i matveien både ordinært og gourmet, og hadde ingenting å utsette på mat eller drikke som smakte nydelig. Morsomt at hotellet har egne viner og olivenolje.
Vår servitør JARLE gjorde middagen ekstra hyggelig :-)

Frokost: helt nydelig den også, bedre å bli servert ved bordet enn buffét, fortsett gjerne med det. Bare litt mange ting på bordet på en gang.
Baren ute og inne hadde bra utvalg og god service.

Service: Oppholdet var under Covid-19 restriksjoner (coronavirus) men vi opplevet det helt greit. Vi ble oppringt fra hotellet med god informasjon i forkant.
Vi måtte bestemme på forhånd klokkeslett for når vi ville spise våre måltider og det var innslipp hver annen time i spaet der man måtte registrere seg før man gikk inn. Ellers var det flere stasjoner for å kunne vaske seg med antibac og det stod også en flaske antibac på rommet.

Utenfor hotellet er er det sandstrand med gode bademuligheter.

Alt i alt igjen et veldig hyggelig opphold og vi kommer gjerne tilbake.....

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, MElisabeth
Nina Nilsen, Daglig leder på Støtvig Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juni 2020

Kjære Elisabeth
Tusen takk for utrolig god og gjennomtenkt omtale.
Jeg skal påse at alle våre ansatte,men spesielt Jarle får lese dette.
Ha en flott sommer så håper jeg vi får gleden av å ha dere som gjester igjen.
Mvh Nina Nilsen