eDreams
StayForLong
Agoda.com
1924 av 515 anmeldelser
Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Vi bodde på hotellet to netter og en natt i august. Første gang hadde vi koblede rom og siste gang hadde suite med sjøutsikt. Standarden på rommene er meget god og fellesarealer inne og ute holder høy standard. Romslig spa med basseng inne og ute. Skikkelig bra. Servicen er god, men upersonlig.

Frokosten var a la carte under første opphold (C19) og buffét ved andre opphold. Buffét er det normale. Frokosten er helt grei og ikke noe spesielt minneverdig.

Lunsjen var også a la carte i juli og buffét i august. Buffét er visstnok det vanlige. På grunn av C19 var det noe utrivelig å spise lunsj der i august. Lang kø inn for selvbetjening av forglemmelig mat, etter at man var spritet ned. Det er uforståelig at hotellet har valgt å satse på buffét nå med de restriksjonene som er. Videre er det helt feil at hotellet ikke tilbyr a la carte lunsj. Rett og slett en bommert. Bufféten var heller ikke spesielt barnevennlig mht utvalg. Håper buffét og selvbetjening er erstattet av eller supplert med bordservering når vi kommer dit igjen.

Det er to alternativer for middag. Amerikansk diner ved bowlingen i underetasjen. Helt fine burgere og denslags. Restauranten oppe tilbyd god og velsmakende mat. Kunne gjerne hatt noe mer å velge i, men både voksne og barn var fornøyde. Stor kontrast til halvhjertet lunsjbuffét. Vinlisten er førsteklasses! Passe stort utvalg, men det som er på listen er fra meget gode produsenter.

Om lunsjen hadde vært bedre hadde vi gitt full score.

1  Takk, hskogvoll
Nina Nilsen, General Manager på Støtvig Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2020

Tusen takk for god og konstruktiv tilbakemelding.
Vi jobber kontinuerlig med bedringer og vi har hatt perioder i sommer med "voksesmerter" grunnet stor pågang og svært liten tid til opplæring.
Jeg håper vi kan ønske dere velkommen tilbake.
Ikke nøl med å kontakte meg direkte ved neste opphold.

Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Vi bodde på et nydelig rom med havutsikt, helt utrolig flott! Vi spiste fireretters meny i restauranten og vi fikk god hjelp av servitør til å finne vin som passet til maten. Spa'et var utrolig fint, og hotellet hadde gode smittevernstiltak som gjorde at alt føltes trygt. Alt i alt en perfekt opplevelse! Vi kommer tilbake neste år og gleder oss allerede!

Takk, anettekj

Hei

Tusen takk for gode ord. Jeg skal bringe dette videre til mine ansatte.
Det gleder meg at dere hadde et godt opphold her hos oss.
Et varmt velkommen tilbake neste år.
Med vennlig hilsen

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Forventningene er litt over middels når jeg betaler relativt mye for disse to døgn. Utsikt er flott - betjening hyggelig men dette er ikke en suite snarere en familieleilighet. Spisebord til 6 personer m slitene pinnestoler. Salongbord som er mildest talt brukt opp,og slik går det.
Toppen er at det ikke er en vannkoker - kaffe eller te på rommet. Og absolutt ikke et kjøleskap. Mye er spart inn og dekket bak smittevern.....
Spare ansatte og kalle det smittevern er feil i min verden.
Ei heller ingen ekstra puter eller håndklær på et spahotell???
Rett og slett kipt.

1  Takk, Superseiler

Hei

Tusen takk for din tilbakemelding.
Trist at vi ikke kunne innfri deres forventninger til oss og at dere ikke sitter igjen med et godt siste inntrykk av oss.
Dersom dere ønsker å komme tilbake til oss i fremtiden hadde jeg satt pris på om dere kontaktet med direkte slik at jeg kan stelle ekstra godt med dere.
Med vennlig hilsen

Anmeldt 31. juli 2020

Koselig lokale, hyggelig og flink betjening. Gode koronatiltak. Det ble bestilt oksefile som dessverre ble servert med pomme frittes. Det er for dårlig. Ble ikke spurt om vi ville ha noe annen form for potet. Det ble også bestilt andebryst. Greit nok, men her var det for lite tilbehør. Kommer gjerne igjen, men nok mer bevisst på hva vi bestiller av mat.

1  Takk, reisende2012

Tusen takk for god og konstruktiv tilbakemelding.
Slike tilbakemeldinger gjør oss bedre.
Jeg gleder meg til å ta dere imot her på nytt.
Ikke nøl med å kontakte meg direkte ved neste opphold.

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk hotell i herlige omgivelser. Frokosten var helt rå!! Og et utrolig flott sted. Veldig flotte rom og alt er veldig gjennomført fra A-Å! Meget god service!

Anbefaler egentlig mere diner’n i underetasjen mere enn hovedrestauranten. Sistnevnte ble litt for gjennomsnittlig og kjedelig (litt Bølgen&Moi aktig..). Forventet nok en mere opplevelse her, noe annet (er definitivt ikke billig heller, men det er ok så lenge det man får er bra). Kanskje en liten buffet med litt utvalg når det tillates?

Og så bør prisen på bowling og shuffleboard trekkes noe ned. Ble et lite irritasjonsmoment merket vi, den gjengen som var der. Mere prinsipp enn pengene egentlig..

Men alt i alt veldig bra:)

Takk, LBrothers

Tusen takk for god og konstruktiv tilbakemelding.
Slike tilbakemeldinger gjør oss bedre og rosen du gir skal jeg ta med videre.
Håper vi får ønske deg velkommen tilbake til oss!