eDreams
Agoda.com
Etrip
FindHotel
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Familien feiret bursdag med middag. Servitørene rotet til bestillingen med nabobordet og en av rettene var ikke gjennomstekt. Vi påpekte feilene og det ble beklaget og rettet opp med ny mat. Det virket som flere av servitørene manglet opplæring. Noen stod og pratet seg i mellom og var mer opptatt av det enn kunden som ventet og bad om hjelp. Sørg for god opplæring av de unge / nye servitørene så kommer vi gjerne tilbake senere. Nydelig mat når alt var som det skulle.

2  Takk, Catarina S
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Jeg booket bord for en søndag, men grunnet mangelfull informasjon på nettsiden, ringte jeg først restaurant linjen i 15 minutter uten å bli betjent, deretter resepsjonen med samme resultat. Da booket jeg av bestillingen for de er tydeligvis ikke så interessert. Skjerp dere, neste år er det behov for nye kunder!

1  Takk, TRE1805
Nina Nilsen, General Manager på Støtvig Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Hei Tre1805
Det er leit å lese at du ikke har kommet igjennom på telefonen i den perioden du trengte det.
Håper du gir oss en ny sjanse en gang i fremtiden.

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

I forhold til kostnadsnivå leveres det ikke kvalitet som forventet. Fikk ikke sjekket inn rommene våre til tiden, mistet derfor tilmålt tid i SPA. Spiste nede og det var god mat, men masse feil servering i forhold til bestilling. På regningen dagen etter, var det ført på flere middager enn vi var gjester og mer drikke, til og med mat det var tomt for, som vi ikke fikk bestilt sto der. Totalt 1700,- feil på regningen, ble rettet opp, men ikke et beklager å få. Feil også på barregningen. Og prisene i baren er bare altfor høye, 189,- for en Bulmers, inkl 20 min ventetid for å bli servert. Rommene er fine og romslige, omgivelsene perfekte! Når man er 18 gjester i en gruppe som overnatter, spiser og drikker forventes det et beklager for alle feil og at man slipper betale 150,- for en ekstra seng til en på to år, plassert i et rom som fra før koster nesten 3000.
Vi har vært her nesten årlig i flere år. Nå behøver vi ikke tilbake.

1  Takk, 452hegej
Nina Nilsen, General Manager på Støtvig Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Kjære 452hegej
Tusen takk for besøket og konstruktiv tilbakemelding.
Jeg synes det er leit å lese at du ikke jar fått noe beklagelse etter disse feilene som har skjedd med din reservasjon.
Derfor ønsker jeg å beklage at du ikke har fått rett kommunikasjon eller service under ditt opphold hos oss.
Jeg håper at dere vil vurdere å besøke oss en gang i fremtiden.
Om dette blir tilfellet så er kan dere gjerne kontakte meg direkte: nina.nilsen@stotvighotel.com
Ha en fortsatt god sommer!

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Familiehelg. Fine fasiliteter. Basseng og strand. Bowling. Godt utvalg i vinkjelleren. Helt grei frokost. Lunsj er buffet. Ikke noe å skrive hjem om. Merkverdig at det ikke er a la carte lunsj med bordservering. Buffet-løsningen er siste stadium før man gir opp. Middagen er bedre. Endte opp med å spise lobster roll og kveite begge dagene. De eneste sjømatrettene de har på menyen. Greit at hotellet ligger i medister- og ribbeland, men vi forventer å ha rikelig med sjømat på menyen på dette hotellet. Noen må skjerpe seg.

Takk, hskogvoll
Nina Nilsen, General Manager på Støtvig Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2021

Hei og takk for din tilbakemelding og ditt besøk.
Vi jobber kontinuerlig med bedringer av vårt produkt og dette tar vi med oss videre.
Håper vi får gleden av å ha dere som gjester en gang i fremtiden.

Anmeldt 29. mai 2021 via mobile enheter

Var her åpningshelgen etter nedstenging.

Mange ting er ødelagt, virker ikke. Har gitt beskjed flere ganger, uten at de har gjort noe med det.

Klokka 22 på kvelden skrur de ned (av) klimaanlegget på rommene. Noe som igjen gjør det ulidelig varmt på rommet. Er her enda, og første natta var det så varmt her at hele familien fikk nesten ikke noe søvn.
Jeg gruer meg til natt nummer to.

Fikk beskjed om å åpne takvinduet, fordi det andre lille vinduet gikk ikke an å åpne. Går bra. Ikke meldt regn fikk jeg vite. Når ble de ansatts meteorologer som visste om enhver lokal byge som plutselig kunne oppstå?

Satt også på puben i kjelleren for å se en kamp på tv der. Satt alene. Ble til slutt jaget vekk av fire menn på min alder som alle påsto at de var fullvaksinerte og at de derfor kunne gjøre som de ville. De satte seg ned rundt meg en etter en. Mine innstendige beskjeder om å flytte seg ble ignorert til det fulle. Til slutt måtte jeg bare gå.

Spaet var fint, men midt i bassenget inne er det satt opp stålseter under vann. Jeg slo kneet mitt kraftig på setet da jeg ikke så dette da jeg svømte der. Ikke var det satt opp skilt heller.

Var også og spiste ved bowlingen. Hadde med meg et barn på 2 år som skulle ha barnestol. Sjefen i restauranten ignorerte det bordet vi hadde bestilt. Sa det var for nære en svær gjeng som hadde breiet seg ut. Ble først plassert på opphøyde bord hvor barnestolen blir så lav at sønnen min ville bli sittende sitte stirrende mot bordplaten ca 30 cm unna bordet. Sjefen skjønte ikke problemet når vi påpekte det heller. Derfor ble han lettere irritert og plasserte oss på et bord midt i bresjen i lobbyen i u-etg. Det ville vi heller ikke da det gikk forbi masse mennesker uten munnbind i badekåpe som skulle inn på spaet. Fikk til slutt et rundt bord i hjørnet som funket bra. Avstand var det også. Hvorfor fikk vi ikke det med en gang?

Frokosten og sengen var i det minste god. Standard-rommet var mer enn stort nok for en familie på 3 med ekstra barneseng. Og hotellet er koselig. Men får kun to stjerner av meg. Det er dyrt. Da forventer man at de ansatte strekker seg langt. Det opplevde ikke vi dessverre. Kommer vi tilbake? Neppe på en god stund. Vil vi anbefale det til andre? Tviler.

Takk, TheStigh
Nina Nilsen, Daglig leder på Støtvig Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mai 2021

Hei Stig
Jeg hadde satt stor pris på om du kunne sendt meg en mail slik at jeg kan komme direkte i kontakt med deg.
Det er leit å lese om din opplevelse av vår gjenåpningshelg.
Mvh Nina Nilsen
nina.nilsen@stotvighotel.com