eDreams
Agoda.com
Etrip
Lol.travel
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Støtvig har en fantastisk beliggenhet og flott og gjennomført interiør. Det er et veldig hyggelig sted å være, spesielt på sommeren når man kan bade fra bryggen.

Når det er sagt var jeg litt skuffet over oppholdet denne gangen, hovedsaklig på grunn av maten.

Rommene er fine, og setter pris på Molton Brown produkter på badet. Men savner minibar og kaffemaskin.
Vi spiste i den delen av restauranten hvor man kan ha selskaper, og det burde vært gjort mer for å skape en hyggelig atmosfære her. Det er ingen blomster på bordene eller annen pynt.
Noen av servitørene virket veldig uerfarne og usikre og servicen ble derfor veldig variabel.

Og vi lurer på hvorfor dere tar opp matbestilling før drikkebestilling? Det er jo bra for både restauranten og gjestene at man får mulighet til å bestille en aperitif.

Det er ganske lite å velge mellom på menyen, og det kunne vært fint med litt mer forandring fra ifjor. Maten var ok, bortsett fra en altfor salt kyllingrett. Men det var ingenting som gjorde at jeg gledet meg til middagen på dag 2. Her har Støtvig mye å tjene på å heve nivået.

2  Takk, KRV74
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Familien feiret bursdag med middag. Servitørene rotet til bestillingen med nabobordet og en av rettene var ikke gjennomstekt. Vi påpekte feilene og det ble beklaget og rettet opp med ny mat. Det virket som flere av servitørene manglet opplæring. Noen stod og pratet seg i mellom og var mer opptatt av det enn kunden som ventet og bad om hjelp. Sørg for god opplæring av de unge / nye servitørene så kommer vi gjerne tilbake senere. Nydelig mat når alt var som det skulle.

Dato for oppholdet: mai 2021
2  Takk, Catarina S
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Jeg booket bord for en søndag, men grunnet mangelfull informasjon på nettsiden, ringte jeg først restaurant linjen i 15 minutter uten å bli betjent, deretter resepsjonen med samme resultat. Da booket jeg av bestillingen for de er tydeligvis ikke så interessert. Skjerp dere, neste år er det behov for nye kunder!

1  Takk, TRE1805
Nina Nilsen, General Manager på Støtvig Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Hei Tre1805
Det er leit å lese at du ikke har kommet igjennom på telefonen i den perioden du trengte det.
Håper du gir oss en ny sjanse en gang i fremtiden.

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

I forhold til kostnadsnivå leveres det ikke kvalitet som forventet. Fikk ikke sjekket inn rommene våre til tiden, mistet derfor tilmålt tid i SPA. Spiste nede og det var god mat, men masse feil servering i forhold til bestilling. På regningen dagen etter, var det ført på flere middager enn vi var gjester og mer drikke, til og med mat det var tomt for, som vi ikke fikk bestilt sto der. Totalt 1700,- feil på regningen, ble rettet opp, men ikke et beklager å få. Feil også på barregningen. Og prisene i baren er bare altfor høye, 189,- for en Bulmers, inkl 20 min ventetid for å bli servert. Rommene er fine og romslige, omgivelsene perfekte! Når man er 18 gjester i en gruppe som overnatter, spiser og drikker forventes det et beklager for alle feil og at man slipper betale 150,- for en ekstra seng til en på to år, plassert i et rom som fra før koster nesten 3000.
Vi har vært her nesten årlig i flere år. Nå behøver vi ikke tilbake.

1  Takk, 452hegej
Nina Nilsen, General Manager på Støtvig Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Kjære 452hegej
Tusen takk for besøket og konstruktiv tilbakemelding.
Jeg synes det er leit å lese at du ikke jar fått noe beklagelse etter disse feilene som har skjedd med din reservasjon.
Derfor ønsker jeg å beklage at du ikke har fått rett kommunikasjon eller service under ditt opphold hos oss.
Jeg håper at dere vil vurdere å besøke oss en gang i fremtiden.
Om dette blir tilfellet så er kan dere gjerne kontakte meg direkte: nina.nilsen@stotvighotel.com
Ha en fortsatt god sommer!

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Familiehelg. Fine fasiliteter. Basseng og strand. Bowling. Godt utvalg i vinkjelleren. Helt grei frokost. Lunsj er buffet. Ikke noe å skrive hjem om. Merkverdig at det ikke er a la carte lunsj med bordservering. Buffet-løsningen er siste stadium før man gir opp. Middagen er bedre. Endte opp med å spise lobster roll og kveite begge dagene. De eneste sjømatrettene de har på menyen. Greit at hotellet ligger i medister- og ribbeland, men vi forventer å ha rikelig med sjømat på menyen på dette hotellet. Noen må skjerpe seg.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, hskogvoll
Nina Nilsen, General Manager på Støtvig Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2021

Hei og takk for din tilbakemelding og ditt besøk.
Vi jobber kontinuerlig med bedringer av vårt produkt og dette tar vi med oss videre.
Håper vi får gleden av å ha dere som gjester en gang i fremtiden.