StayForLong
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Gratis parkering. Hotellet tilbyr lading av el-bil, men dette foregår med skjøteledning ut gjennom døra, og sikringen gikk støtt og stadig.
Stabil, rask og gratis wifi!
Svært mange av de grønne nødlysene fungerte ikke.
God mat, store porsjoner.
Hyggelig hotell med flott utsikt i fine omgivelser.
Rent og ryddig, men ikke det mest moderne hotellet.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Fraggleberg
Anmeldt 30. september 2018

Hotellet ligger idyllisk til ved Norsjø i Telemark. Det har en flott utsikt, og er ikke altfor stort. Rommet var helt greit, rent og ryddig.Det er kort vei til ferieland, Bø Sommarland og fruktbygda Gvarv. Dette hotellet kan trygt anbefales.

Romtips: Rom på sørsiden har utsikt over Norsjø og landskapet rundt.
Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Jan-Erik S
Anmeldt 12. november 2017 via mobile enheter

Norsjø Hotell kan virkelig by på gode måltider. Både lunsj og 3 retters middag var topp med hensyn til smak. Når i tillegg frokosten er rikholdig kan det ikke sies noe på maten. Det eneste som trekker ned er de noe enkle (og noe små) hotellrommene. Men til gjengjeld var det rent og badet var også pusset opp(?)

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, EPKTONSBERG
Anmeldt 3. august 2017

Svært hyggelig hotell - god atmosfære, meget hyggelig og serviceinnstilt betjening, flotte omgivelser og turmuligheter i nærområdet. Gode måltider, middag og frokost. Trivelige rom, stille og rolig selv om mange gjester da vi var der. Ypperlig beliggenhet for hotellet som ligger et stenkast unna båthavn som var anløpsplass for slusetur med MS Telemarken. Både hotell og båttur anbefales - en alle tiders opplevelse. Kommer gjerne tilbake til dette hotellet - anbefales på det varmeste. Liten og gammeldags TV på rommet - so what? Drar jo ikke på hotell for å se på TV.

Romtips: Velg rom mot bilparkeringen - stille og rolig.
Dato for oppholdet: august 2017
Takk, HeinF9
Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Flott beliggenhet nærme sommerland. Stille og fredeligt, god service og god frokost. Fint bad og god seng.litt retro og nostalgi, med liten tjukk tv. Har hatt et hyggeligt opphold, og kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Øyvind I