Tom-Arne F
Oslo, Norge
Anmeldelse av Norsjo Hotell
1,0 av 5 boblerAnmeldt 19. juni 2019via mobile enheter
Dato for oppholdet: juni 2019
We got 2 amazing glamping domes, they are availabel to book.
kr 1 250
kr 1 018
    kr 1 018
1.5 km fra Norsjo Hotell
    0.0 km fra Norsjo Hotell
    Vår flytte brygge med utleie båter
    kr 1 130
      kr 1 130
    8.4 km fra Norsjo Hotell
    Frokost med utsikt over kanalen og slusene.
    kr 1 195
    17.7 km fra Norsjo Hotell
    52.8 km fra Norsjo Hotell
    Se flere hoteller i Akkerhaugen
    Anmeldt 4. april 2019 via mobile enheter

Ikke fornøyd. Rommet luktet innstengt. Det var mugg på badet og hull i veggen. Badet luktet i tillegg helt forferdelig. Det luktet kloakk. Jeg spydde nesten av lukten. Hotellet er veldig nedslitt med lav standard. Badet var så ekkelt at jeg ikke orket bruke dusjen. Det står at det skal være romservice og kjøleskap, men mitt rom hadde hverken kjøleskap eller telefon til å kunne bestille romservice. Rommet manglet også lys. Sist men ikke minst var rommet veldig lytt. Jeg hørte hele telefonsamtalen til hun som bodde på rommet ved siden av. I tillegg hørte jeg hver gang noen dro ned i snoren. Det eneste lille lyspunktet var personalet, det var god service. De var blide og hyggelige og hjelpsomme. Hotellet var imidlertid så gammelt og ekkelt at jeg ikke kommer igjen.

Dato for oppholdet: april 2019
    Reisetype: Reiste alene
    Takk, Maria F
    Anmeldt 10. desember 2018

Det var lengesiden sist jeg var på dette hotellet og hadde nå igjen anledning ifb et julebord. Nye drivere forsto jeg, hyggelige folk det.
    Maten var helt topp, spiste så mye jeg orket. Det eneste jeg savnet var pinnekjøtt som var stekt ferdig i steikovnen etter damping. Prisen på drikkevarene var også hyggelige må jeg si.

Dato for oppholdet: desember 2018
    Takk, SveinJ
    Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Gratis parkering. Hotellet tilbyr lading av el-bil, men dette foregår med skjøteledning ut gjennom døra, og sikringen gikk støtt og stadig.
    Stabil, rask og gratis wifi!
    Svært mange av de grønne nødlysene fungerte ikke.
    God mat, store porsjoner.
    Hyggelig hotell med flott utsikt i fine omgivelser.
    Rent og ryddig, men ikke det mest moderne hotellet.

Dato for oppholdet: november 2018
    Takk, Fraggleberg
    Anmeldt 30. september 2018

Hotellet ligger idyllisk til ved Norsjø i Telemark. Det har en flott utsikt, og er ikke altfor stort. Rommet var helt greit, rent og ryddig.Det er kort vei til ferieland, Bø Sommarland og fruktbygda Gvarv. Dette hotellet kan trygt anbefales.

Romtips: Rom på sørsiden har utsikt over Norsjø og landskapet rundt.
    Dato for oppholdet: september 2018
    • Reisetype: Reiste med venner
    Takk, JAN-ERIK S
    Anmeldt 12. november 2017 via mobile enheter

Norsjø Hotell kan virkelig by på gode måltider. Både lunsj og 3 retters middag var topp med hensyn til smak. Når i tillegg frokosten er rikholdig kan det ikke sies noe på maten. Det eneste som trekker ned er de noe enkle (og noe små) hotellrommene. Men til gjengjeld var det rent og badet var også pusset opp(?)

Dato for oppholdet: november 2017
    Takk, EPKTONSBERG