Travelocity
Orbitz.com
Snaptravel
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet levde absolutt opp til forventningene. Det var rent og fint, og betjeningen var veldig hyggelige og løsningsorienterte

Det var en god atmosfære, fint innredet og veldig fint at det lå så nært vannparken.

Ekstra kjekt var det at hotellet var hundevennelig, vi fikk flytte utsjekk når vi trengte det og vi fikk en flaske med lokal eplejuice på rommet.

Takk, Elisebye
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Vi hadde rom i ett bygg utenfor hovedbygget. Papirtynne vegger så vi hørte alt hva andre sa i de andre rommene. Rommene var gamle. Badene var uapetitlige. På det ene badet var det sølvkre. Under sengen på det ene rommet var det avløpsrør som det sto en løs kasse over. I natt regnet det og da lakk det inn i vinduskarmen. Personalet var hyggelige og maten var god. Men det er ikke nok til at vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, Z9749XCmonican
Anmeldt 2. august 2019

Egentlig ikke et 4-stjerners hotell, men får en ekstra stjerne for veldig hyggelig betjening. God mat får du her (anbefaler himmelsk god rømmegrøt) og frokosten er det ikke noe å klage på.

For familier med barn kan også dette hotellet anbefales. Virker som om de har masse kjekke aktiviteter for den yngre garde.

Spør gjerne om rom med utsikt over Norsjø! Det var et syn for guder! Det som trekker ned (enn så lenge i hvert fall) er gamle rom. De er i gang med en moderniseringsprosess, og spesielt badene bør pusses opp. Det samme bør vel sies om de noe «gammeldagse» fellesstuene i første etasje. Men pytt.....jeg har tro på de nye eierne. Mye er gjort allerede, og pilene peker oppover. Kan anbefales, men ikke forvent noe direkte luksuriøst.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, niggen
Anmeldt 6. juli 2019

Enkelt hotell vi bodde på i forbindelse med besøk til Bø Sommarland. Enkel standard. Hyggelig betjening, god frokost- og middagsbuffet. Mange hybelkaniner under senga og en toalettsisterne som brukte ca. 5min på å fylle seg opp trekker ned.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Ole S
Anmeldt 20. juni 2019 via mobile enheter

Rommene er visstnok pusset opp i 2017.....å bytte noen møbler, samt skifte parkett er ikke å pusse opp! Ingen ventilasjon på rommet, så vinduet må være åpent. Jernbane rett utenfor, noe som høres !!! Biltrafikk rett utenfor, dette høres også. Dørene er så gamle og tynne, at jeg blir plaget av støy fra andre gjester. Veldig lytt mellom rommene også.
Gammelt elektrisk anlegg...så til og med noen skru-sikringer ute i gangen her. På et hotell ville jeg trodd at sånt var utbedret med tanke på brannsikkerheten.

Har nå prøvd å få varmt vann i springen, ga opp etter 4,5 min.

Frokosten var enkel. Posebrød, enkle pålegg og egentlig veldig kjedelig.

Servicen fra personalet er upåklagelig, og det er vel omtrent det eneste positive jeg har å si i tillegg til at det er bra renhold

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, tomarnef