eDreamsUSD 183
Agoda.comUSD 184
Priceline
StayForLong
Anmeldt 18. mai 2020 via mobile enheter

Flotte lokaler. Veldig bra kabelbane og flotte ting for store og små. Godt mat, hyggelig atmosfære og rene apparater. Veldig serviceinnstilt personale som arbeider med kabelbanen. Anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, frederick524
Anmeldt 22. august 2019

I det varme været oppsøkte vi Nordsjø Feriesenter for soling og bading?
Stor flott campinplass med flott sanitærbygg.
Norsjø Ferielandtillaget har tillrettelagt med mye aktiviteter der kabelbanen
som går i en 550 metrer lang sirkel er den største.
Stort sett hele tiden var der folk som sto på vannski,wakeboard eller wakeskate.
Ok badestrand med gressplen hvor folk kan sole seg eller bade.

Takk, BjR1956
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Vi leide en 4-6 manns hytte for 3 netter. Det var et soverom med køyesenger. Sengene var svært primitive og hadde null komfor. I tillegg til at det ikke var noen form for lufteanlegg/aircondition i hytta ble det ekstremt varmt på natten. Vi hadde vinduet på soverommet åpent hele natten, men her burde det vært myggnetting!Hytten en såpass liten at det holder ikke mål til 6 personer for overnatting. Badet var greit nok, men svært primitivt med dusjforheng. Kort sagt, det er ikke foretatt noen synlige oppgraderinger på hytta siden den ble oppført på 80-90 tallet ish..
Der var varmekabler på badet. Vi måtte skru opp varmen på denne for at hånddukene våre skulle tørke over natten. Hytten ble full av kondens og fuktighet over natten pga manglende ventilering.
Kjøkkenet var godt utstyrt og det var fint å kunne lage seg en god frokost. Det var to platetopper av gammeldags type, men det funket greit til bruket.
Det vi reagerte på var at prisen var så høy. De tok i høysesongen kr 1800,- per natt på denne hytta. I tillegg måtte man betale kr 150,- for leie av sengetøy per person. Vi valgte å ta med eget sengetøy. Og på toppen av det hele skulle de ha kr 500,- for vask av hytten ved utreise. Det vil si totalt døgnpris for overnatting med sengetøy og vask kr 2075,-. Det er ikke verdt prisen i det hele tatt. Vi hadde en overnatting på et hotell i Oslo før vi ankom Nordsjø camping, der betalte vi kr 2200,- for et flott familirom som var større enn denne hytta, og det inkl frokost, sengetøy, håndklær og det man kan forvente av et 4 stjernes hotell generelt.

Ellers så hadde vi ikke noe å utsette på fellesarealene og uteområdene, de var rent og pent. Vi spiste en kveld ved restauranten, det var god mat og greiVi hadde blitt anbefalt Nordsjø camping av lokalbefolkningen.
Vi fikk desverre en uheldig avslutning på vårt opphold da vi oppdaget at hytta var invadert av svære stokkmaur!! Vi måtte reise en dag før som planlagt, da campingen ikke hadde andre ledige hytter. Vi fikk som kompensasjon tilbake pengene for den siste natten samt at barna fikk gratis prøving av wakeboard i kabelparken. Vi fikk også tilbud om en gratis lunsj.
Kritikk til ledelsen ved campingen at de ikke var mer på tilbudssiden. Men vi fikk raskt hjelp da vi oppdaget problemet med mauren. Personalet ved campingen var veldig behjelpelige og hyggelige.
Vi kommer dessverre ikke tilbake hit for overnatting.

Takk, christine e
Anmeldt 7. juli 2019 via mobile enheter

Vi er en familie på 4, barna er 9 og 14 år. Vi leide hytte nr 4 som er en hytte for 4 til 6 personer. Det er et soverom med 4 køyesenger så viss en er mer en 4 stk må de ligge i stua. Vil anbefale Max 4 stk i en slik hytte. Vi hadde med oss en venn til vår sønn på 14 og var derfor 5 stk. De to sov i telt ved siden av hytta. Hytta var godt utstyrt, med to kokeplater og grill ute. Hytta lå nærme badestrand og med utsikt til vannet. Stranden var fin for barn, men kan anbefale badesko pga noe skarpe steiner i vannet. Det er en liten butikk på campingen, men anbefaler å handle på en av lokal butikkene pga pris. Vi har en sønn med cøliaki og hadde behov for å steke rundstykker til han. Vi fikk låne steikeovnen i butikken, vi hadde med eget stekepapir. Vi bodde her i fire netter og var i Bø sommer land to dager, det tok ca 20 min med bil til Bø sommerland

Takk, SKaroliussen
Anmeldt 1. oktober 2018

Et fantastisk sted for både store og små. Mange muligheter for utflukter i Telemark fylke. Kort avstand til Gvarv og Bø sentrum. Mange aktiviteter og sommershow på plassen. Fine dagsturer til Rjukan , Gaustatoppen og Lifjell som ligger i flotte naturskjønne områder.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, leif_lundsten2