Priceline
eDreams
ZenHotels.com
FindHotel
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Vi overnattet i hytte i tre netter. Hytta var ok, men dusjen fullstendig ubrukelig. Det ble vann over alt, og siden det var en kant rundt sluket, så var gulvet klissvått hele tiden. Servicen var også granske laber.
Prisen var høy, men kanskje man må forvente det i år. Lekeplassen var fin, og øvrige sanitæranlegg virket ok. Beliggenheten er veldig flott, og nærheten til Sommarland er også overkommelig.
Tviler likevel på at vi velger Norsjø igjen. Kabelbanen virket heller ikke da vi skulle prøve.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, annemariti2019
Anmeldt 14. juli 2020

Så veldig fint ut på avstand. Stedet virker slitt, minigolfbanen er noe av det dårligste vedlikeholdte jeg har vært borti på lenge. Wakeboard-banen virket ikke. Kafeen var dyr, 240 kr for pizza til 2, 46 kr for 0,3 l brus. Måtte vente nesten en time på en lunka, kjedelig pizza. Bordene ble ikke vaska. Hyggelig betjening.

1  Takk, Arne R
Anmeldt 11. juli 2020

Vi leide ei hytte til seks personer, to netter (nr 2). Det er en flott campingplass, med overraskende god mat på restauranten, maten ble servert til alle samtidig, selv om vi hadde valgt veldig forskjellig mat. Hytta var ren og fin, bra utstyrt, med kluter, såper, alt som gjør det enkelt å både vaske ut og være der. Veldig velkommen mottakelse. Men hvorfor har ingen prøvelagt sengene? Jeg har aldri i min tid opplevd maken. Det var umulig å trekke pusten i nederste køye uten å vekke dem som lå i stua. En ting var virkelige dårlige madrasser Vi la to oppå hverandre, så kjente vi ikke bunnplankene så godt (vi var bare fire i en seksmannshytte, og hadde ledige madrasser. Men den KNIRKINGA!!! Det gjorde nettene gjennomført kjempedårlige, og uten søvn: vel, så blir opplevelsen dårlig uansett hvordan det er å være på en ellers så kjekk plass. Vi snakker om å snu seg i senga, å stå opp for å gå på do, å flytte vekt i senga fra ett område til et annet. Med så dårlig søvnkvalitet kan jeg rett og slett ikke anbefale en natt her. Synd. Kjekt på alle andre vis.

2  Takk, Gunnhidl
Anmeldt 10. juli 2020

Etter 1uke på denne plassen sitter eg igjen med et inntrykk av at dette stedet er best å styre unna !! Her bryter de alt av sikkerhets regler med tanke på avstander mellom vogner som skal etter norsk lov være 4 meter dette målte eg til 1,5 meter på de verste noe som ble godtatt av ledelsen på stedet . Strømtilkobling ble skjøtet med 4 veis kontakter (4 vogner på vêr sikring) noe som etter mitt syn er idioti . Her er ingen system for utleige av kanoer å lignende . Fikk beskjed om at de kanskje ble ledig om en times tid ? Å her er de 3 vaskemaskiner fordelt på ca 3-400 enheter ? Nei styr langt unna denne plassen de finnes mange bedre plasser i Norge enn dette hølet her !!!

2  Takk, 68tommyr
Anmeldt 18. mai 2020 via mobile enheter

Flotte lokaler. Veldig bra kabelbane og flotte ting for store og små. Godt mat, hyggelig atmosfære og rene apparater. Veldig serviceinnstilt personale som arbeider med kabelbanen. Anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, frederick524