Priceline
eDreams
Agoda.comUSD 111
FindHotel
Anmeldt 22. juni 2021

Vi hadde en fantastisk helg på norsjø ferieland! Helt super service, hyggelig betjening, fint sanitær anlegg! Vi lå helt nede med vannkanten og hadde underholdning dagen lang av alle som badet og kjørte i kabelparken! Super god pizza på restauranten, og veldig hyggelige mennesker som bodde på området!
Vi var et par som var der, og koste oss masse! Både lekte på lekeplassen alene og med andre barn som ferierte!
En plass for ALLE!
Dette anbefales!

Takk, 111susannej
Anmeldt 27. august 2020 via mobile enheter

Elendig service både på campingplassen og i stedets restaurant. Ødela ferieopplevelsen. Anbefaler ikke. I tillegg var kabelparken stengt. Vi kjørte forbi mange andre campingplasser, ta heller en av de!

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, janesR8525VV
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Vi overnattet i hytte i tre netter. Hytta var ok, men dusjen fullstendig ubrukelig. Det ble vann over alt, og siden det var en kant rundt sluket, så var gulvet klissvått hele tiden. Servicen var også granske laber.
Prisen var høy, men kanskje man må forvente det i år. Lekeplassen var fin, og øvrige sanitæranlegg virket ok. Beliggenheten er veldig flott, og nærheten til Sommarland er også overkommelig.
Tviler likevel på at vi velger Norsjø igjen. Kabelbanen virket heller ikke da vi skulle prøve.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, annemariti2019
Anmeldt 14. juli 2020

Så veldig fint ut på avstand. Stedet virker slitt, minigolfbanen er noe av det dårligste vedlikeholdte jeg har vært borti på lenge. Wakeboard-banen virket ikke. Kafeen var dyr, 240 kr for pizza til 2, 46 kr for 0,3 l brus. Måtte vente nesten en time på en lunka, kjedelig pizza. Bordene ble ikke vaska. Hyggelig betjening.

1  Takk, Arne R
Anmeldt 11. juli 2020

Vi leide ei hytte til seks personer, to netter (nr 2). Det er en flott campingplass, med overraskende god mat på restauranten, maten ble servert til alle samtidig, selv om vi hadde valgt veldig forskjellig mat. Hytta var ren og fin, bra utstyrt, med kluter, såper, alt som gjør det enkelt å både vaske ut og være der. Veldig velkommen mottakelse. Men hvorfor har ingen prøvelagt sengene? Jeg har aldri i min tid opplevd maken. Det var umulig å trekke pusten i nederste køye uten å vekke dem som lå i stua. En ting var virkelige dårlige madrasser Vi la to oppå hverandre, så kjente vi ikke bunnplankene så godt (vi var bare fire i en seksmannshytte, og hadde ledige madrasser. Men den KNIRKINGA!!! Det gjorde nettene gjennomført kjempedårlige, og uten søvn: vel, så blir opplevelsen dårlig uansett hvordan det er å være på en ellers så kjekk plass. Vi snakker om å snu seg i senga, å stå opp for å gå på do, å flytte vekt i senga fra ett område til et annet. Med så dårlig søvnkvalitet kan jeg rett og slett ikke anbefale en natt her. Synd. Kjekt på alle andre vis.

2  Takk, Gunnhidl