kr 795
  • Agoda.com
1.3 km fra Norsjø Ferieland
eDreams
    1.0 km fra Norsjø Ferieland
    We got 2 amazing glamping domes, they are availabel to book.
    Tripadvisor
    28.2 km fra Norsjø Ferieland
    Restaurant
    Se flere hoteller i Akkerhaugen
    Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Fin camping, rene sanitæranlegg, men dårlig drenering på plassene, særlig ved vannet. Da det regnet, steg vannstanden slik at drensrørene lå under vann, og det ble dammer som ikke forsvant på plena. Hos naboene var vannstanden inne i forteltet på 15 cm....og det sank ikke så lenge det regnet. Vi dro derfra et døgn før tida.

Romtips: Ikke takk ja til de fineste plassene ved vannet hvis det er meldt regn !!
    Takk, Anne Merethe S
    Anmeldt 22. juni 2021

Vi hadde en fantastisk helg på norsjø ferieland! Helt super service, hyggelig betjening, fint sanitær anlegg! Vi lå helt nede med vannkanten og hadde underholdning dagen lang av alle som badet og kjørte i kabelparken! Super god pizza på restauranten, og veldig hyggelige mennesker som bodde på området!
    Vi var et par som var der, og koste oss masse! Både lekte på lekeplassen alene og med andre barn som ferierte!
    En plass for ALLE!
    Dette anbefales!

Takk, 111susannej
    Anmeldt 27. august 2020 via mobile enheter

Elendig service både på campingplassen og i stedets restaurant. Ødela ferieopplevelsen. Anbefaler ikke. I tillegg var kabelparken stengt. Vi kjørte forbi mange andre campingplasser, ta heller en av de!

Dato for oppholdet: august 2020
    1  Takk, janesR8525VV
    Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Vi overnattet i hytte i tre netter. Hytta var ok, men dusjen fullstendig ubrukelig. Det ble vann over alt, og siden det var en kant rundt sluket, så var gulvet klissvått hele tiden. Servicen var også granske laber.
    Prisen var høy, men kanskje man må forvente det i år. Lekeplassen var fin, og øvrige sanitæranlegg virket ok. Beliggenheten er veldig flott, og nærheten til Sommarland er også overkommelig.
    Tviler likevel på at vi velger Norsjø igjen. Kabelbanen virket heller ikke da vi skulle prøve.

Dato for oppholdet: august 2020
    Takk, annemariti2019
    Anmeldt 14. juli 2020

Så veldig fint ut på avstand. Stedet virker slitt, minigolfbanen er noe av det dårligste vedlikeholdte jeg har vært borti på lenge. Wakeboard-banen virket ikke. Kafeen var dyr, 240 kr for pizza til 2, 46 kr for 0,3 l brus. Måtte vente nesten en time på en lunka, kjedelig pizza. Bordene ble ikke vaska. Hyggelig betjening.

1  Takk, Arne R