“norsjø”
Anmeldelse av Norsjø Ferieland

Norsjø Ferieland
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Akkerhaugen
Beskrivelse: Nyt et godt måltid i flotte omgivelser på Norsjø Ferielands egen uterestaurant... Uterestauranten ligger inntil butikk og service-anlegget med utsikt utover vannet. Trivsel er stikkordet her, med grønne plener og bugnende blomsterbed vil føle at du sitter i en tropisk hage. Menyen er variert både for barn og voksne. Varme og kalde småretter passer til lunsj. Enkelte dager i uka har i tillegg til den faste menyen spesielle retter. Når været er bra nok, brukes utegrillen. Det dufter herlig, og du serverer deg selv fra grillen med tilbehør på buffe-bord. Godt og kaldt drikke bestilles i utebaren, liggende i selve restauranten. Vår norske kokk som bor i Spania resten av året sørger for å gi deg førsteklasses mat, både real norsk mat og spanske retter. Med sitt spanske kokkelag blir det et eksotisk og spennende innslag her midt inne i Telemark. Åpningstider 2011: Helgeåpent 27. mai - 19. juni/ 12.-14. august Åpent hver dag 24. juni - 7. august. Vi åpner restauranten utenom åpningstider for grupper ved forespørsel. Restauranten og Norsjø Ferieland er ideell for private selskaper, bryllup, bedriftsarrangementer, kick off etc. Ta kontakt med oss så hjelper vi med planlegging.
Anmeldt 6. september 2019

Her var det mye aktivitet og se på.Restauranten har mue god mat for både barn og voksne.Så denne campingplassen kan jeg godt anbefale.Synes det var litt dyrt.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, jan5912

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Vi var en familiegruppe på 20 personer som hadde bestilt bord på forhånd. Det var svært hektisk og litt kaotisk på restauranten denne kvelden. Vi måtte egentlig stå i en ganske lang kø for å bestille mat, men en litt motvillig og superstressa servitør forsto at det ble vanskelig siden vi var en stor gruppe. Hun tok opp bestilling på maten ved bordet, men for å bestille drikke måtte vi stå i køen. Serveringspersonalet var ikke spesielt serviceminded, noe som var svært forståelig siden det var altfor dårlig bemannet. Tok ganske lang tid før vi fikk maten, men da den endelig kom, var det heldigvis god mat.

Dato for besøk: august 2018
Takk, dirgni62
Anmeldt 24. juli 2017 via mobile enheter

Vi bodde her under en jobbuke på Telemark. Super service og hyggelig personell. Da jeg ble skadet under jobb og ble sengeliggende, så vartet de opp med alt mulig, og tittet innom ofte.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, dinastor
Anmeldt 27. juni 2016 via mobile enheter

Veldig høy pris for en overnatting med bobil med strøm: 490,-.
Ingen oppmerkede steder (på gress), dårlig nett forbindelse, og ingen tv dekning.
Anbefales ikke

Dato for besøk: juni 2016
Takk, Elin S
Anmeldt 17. juli 2015

Har campen der noen år. Flott plass med restaurant og topp mat. Fortiden for gammel til å kampe ,men kjører innom der når vi er i nærheten for å få en bedre middag

Dato for besøk: juni 2015
Takk, Øyvind H

Har du vært i Norsjø Ferieland? Del dine erfaringer!