GOD MAT

Besøkte stedet 22. juli fir å spise middag. Det ble sent i strålende vær. Veldig travelt. Hyggelig... les mer

Anmeldt 25. juli 2020
18johnnys
Bergen, Norge
Veldig bra kabelpark

Veldig bra kabelpark. Anbefales på det sterkeste. God service og mange fine hopp og attraksjoner... les mer

Anmeldt 18. mai 2020
frederick524
London, Storbritannia

Anmeldt 16. januar 2019

En flott attraksjon som passer til familier, venner, barn og unge! Det ligger en flott Resturant i nærheten og kiosk hvor man kan sitte og kose seg om man ikke ønsker og kjøre. Det er også laget til en strand hvor man kan bade og kose seg, en lekeplass og trampoline utenom Kabelparken.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Hmvh
Anmeldt 4. august 2016 via mobile enheter

Supert for spenningssøkende tenåringer! Digger kabelparken:) hjelpsom betjening på campingen selv om vi ankom midt på natten.

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, IngridJ366
Anmeldt 26. juli 2016

Nordsjø ferieland ligger idyllisk til i kveldssola ved bredden av innsjøen Nordsjø. Her går båten Telemark for turer langs slusene på Bandakkanalen og det er kort vei til Bø sommarland. Store barn kan more seg med vannski på kabelparken og små barn i hoppeborg og leketårn. I juli arrangeres familiemusikal i Piratbukta med nytt show hvert år. Oppsetningen har flinke skuespillere og herlige kostymer og scene. "Kan vi se den en gang til?" var det første vår fireåring sa når forestillingen var slutt. Hun var oppe til halv tolv og likevel i strålende humør. Forestillingen byr på humor og varme og litt skumle spøkelser og pirater, men ikke noe barna blir skremt av. Anbefales på det varmeste.

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, 833perl
Anmeldt 21. juli 2013

En flott campingplass og hytteutleie, men man trenger ikke booke noe som helst for å kose seg her. Hit kan man dra på tur dag etter dag, masse gøy for barn i alle aldre. Og foretrekker man å sitte stille og bare se på livet, er det fullt mulig det også. Skulle bare ønske det var enda flere hvitmalte benker....
Langgrunt og fint for barna. Litt steinete bunn, men det hindret ikke våre i å ta seg ut på den store bade/hoppeflåten.
En bra restaurant for lunch eller middag er det også, og flotte faciliteter for toalettbesøk, dusj osv.

Dato for opplevelse: juli 2013
Takk, May-Lis H
Anmeldt 15. mai 2013

En super campingplass,med masse gjøremål for voksne,ungdommer og barn.Her er det en flott restaurant,kabel/vannskibane,lekeplass,trampoline på land og i vann,gode dusj og stelle muligheter og ett nydelig grøntanlegg.Det er også piratshow på enkelte kvelder og dans:)
Kort vei til Bø sommarland,Lifjell og Telemarkskanalen.

Dato for opplevelse: april 2013
Takk, Mona H