Vannski og wakeboard

I det varme været oppsøkte vi Nordsjø Feriesenter for soling og bading? Stor flott campinplass... les mer

Anmeldt 22. august 2019
BjR1956
Ålesund, Norge
Topp bane, slitent utstyr

Sjekk tilgjengelig utstyr FØR du betaler. Kjempefin og spennende bane og serviceinnstilt... les mer

Anmeldt 10. september 2020
Auneri
Porsgrunn, Norge

Anmeldt 18. mai 2020 via mobile enheter

Veldig bra kabelpark. Anbefales på det sterkeste. God service og mange fine hopp og attraksjoner. Tommel opp.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, frederick524
Anmeldt 22. august 2019

I det varme været oppsøkte vi Nordsjø Feriesenter for soling og bading?
Stor flott campinplass tillaget med mye aktiviteter der en av de er kabelbanen
som går i en 550 metrer lang sirkel der folk kan stå på vannski,wakeboard eller wakeskate.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, BjR1956
Anmeldt 16. januar 2019

En flott attraksjon som passer til familier, venner, barn og unge! Det ligger en flott Resturant i nærheten og kiosk hvor man kan sitte og kose seg om man ikke ønsker og kjøre. Det er også laget til en strand hvor man kan bade og kose seg, en lekeplass og trampoline utenom Kabelparken.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Hmvh
Anmeldt 4. august 2016 via mobile enheter

Supert for spenningssøkende tenåringer! Digger kabelparken:) hjelpsom betjening på campingen selv om vi ankom midt på natten.

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, IngridJ366
Anmeldt 26. juli 2016

Nordsjø ferieland ligger idyllisk til i kveldssola ved bredden av innsjøen Nordsjø. Her går båten Telemark for turer langs slusene på Bandakkanalen og det er kort vei til Bø sommarland. Store barn kan more seg med vannski på kabelparken og små barn i hoppeborg og leketårn. I juli arrangeres familiemusikal i Piratbukta med nytt show hvert år. Oppsetningen har flinke skuespillere og herlige kostymer og scene. "Kan vi se den en gang til?" var det første vår fireåring sa når forestillingen var slutt. Hun var oppe til halv tolv og likevel i strålende humør. Forestillingen byr på humor og varme og litt skumle spøkelser og pirater, men ikke noe barna blir skremt av. Anbefales på det varmeste.

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, 833perl