Storfornøyd familie

Flott opplevelse for heile familien. Fantastisk vertskap og masse flotte hunder. Inkl 14 små... les mer

Anmeldt 4 uker siden
909ivarp
Sandnes, Norge
Superkoselig aktivitet :-)

Kjempefin aktivitet! Flink guide som fortalte om hundene og rasen. Rolige og fine hunder som man... les mer

Anmeldt 23. juli 2022
auroraw560
Oslo, Norge

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Ble skuffa over opplevelsen… men synes ikke det var vært pengene å betale 700kr for å få kjøre en runde rundt en bane på under 1km.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 373elisabethk
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Hadde med to gutter på 13 som er veldig glad i dyr. De elsket å få være sammen med hundene, samtidig som det var interessant å lære om huskey. Vi var der i 50 min, og det var perfekt. Veldig hyggelige ansatte!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Annette L
Anmeldt 27. mars 2021 via mobile enheter

Dette var helt fantastisk. Flott lagt opp økt med hundekjøring som fengte både ungdommene og de voksne. Utrolig vennlig stab som fikk oss til å føle oss velkomne og lyst til å komme tilbake.

Dato for opplevelse: mars 2021
Takk, 269andr_f
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Var på biltur og bestemte oss for å besøke Sirdal Huskyfarm og når vi kom fram var det ingen andre besøkende, noe som passet oss bra, og her møtte vi på ansatte og drivere av plassen som virkelig kunne ta i mot kunder på en god og serviceinnstilt måte. Hovedårsaken for vårt besøk var jo selvfølgelig å besøke huskiene som bor der, og der møtte vi igjen en ansatt som man kunne merke virkelig brant for jobben hans.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Jotnen
Anmeldt 24. februar 2020 via mobile enheter

En fantastisk dag sammen med hyggelige og serviceinnstilte guider og flotte, energiske hunder! Pga. lite snø i de vanlige løypene, fikk vi være med opp i fjellet i Suleskard. Turen startet med bratte oppoverbakker i løssnø, der vi måtte trå aktivt til for å komme oss opp. Etter endel svetting og melkesyre fikk vi tidenes belønning med en helt nydelig tur over viddene. Vindstille, vakkert og herlig selskap av dyr og mennesker. Som en liten bonus fikk vi også se en flokk rådyr langt oppe i fjellene. Turen nedover ble vel dagens høydepunkt. Da gikk det unna! Alt i alt enn topp opplevelse som vi kommer til å gjøre igjen flere ganger :)

Dato for opplevelse: februar 2020
1  Takk, ingridtjo