Gratis avbestilling frem til 13.10.22
Lol.travel
ZenHotels.comUSD 121
eDreamsUSD 126
Anmeldt 15. mai 2019 via mobile enheter

To netter i hytte. Ren hytte. Helt greie fasiliteter og enkel standard. Ikke åpen cafe så kan ikke uttale om det. 2 min med bil til matbutikk. Lite grunt svømmebasseng. Fin lokalisasjon i forhold til vårt opphold. Hytte klar først en time etter innsjekking

Dato for oppholdet: mai 2019
1  Takk, monper
Anmeldt 1. juli 2018

Hadde bestilt rom her for natta,fekk tildelt eit fint rom mot gata.men det vat rett over svømebasenget og det var 34g så rommet blei som ein bakerovn og ikkje kunne vi ha oppe døra på grunn av all trafikken.Vi tok ein prat med ei hyggeleg dame i resep. og fekk tildelt ei hytte i skogen langt fra veien .Vi hadde det heilt fint i hytta og fekk ein god frokost neste dag før vi kjørte videre.

Romtips: Velg hytte når dere bestiller
Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, 378odd
Anmeldt 15. juni 2018 via mobile enheter

Frokost var elendig leverpostei, syltetøyet mayones...var alt ute av dato og dårlige. Eggerøre var gammelt. Spurte etter noen kaker til tantene. Ingenting
Personalet fikk beskjed men vi måte sende melding til direktøren. Ingen svar ennå.
Betalte 600kr for 4 personer

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Alexogarnfinn A
Anmeldt 10. juni 2016

Dette er sikkert et bra sted for de minste. Mye lek og gøy under tak når vestlandsværet er dårlig. For voksne uten barn er det greiest å velge et annet sted i området. Når et par brødskiver med servelat, hvitost og tomat/agurk til frokost, - koster kr 140 pr pers, blir opplevelsen en smule for drøy...
Rommet (i hovedbygget) var romslig og tilsynelatende rent, men luktet fryktelig innestengt (svette?). Men været var bra. Påfallende mange ansatte uten norsk språk og begrenset engelsk (Øst-Europa?)...?

Romtips: Rommene i hovedbygget har trafikkstøy fra riksveien utenfor. Vurder en campinghytte på baksiden.
Dato for oppholdet: juni 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Pål Mork F
Anmeldt 3. august 2015

Budde på Vesterland ei natt frå 20-21. juli 2015.
Hadde bestilt familierom for vår familie på 2 vaksne og 1 born på 3 år.
Fyrsteinntrykket vitna om ein plass som har vore i drift lenge og utan særleg oppussing sidan oppstart utanom det høgst naudsynte.
Då me kom inn på rommet vart me møtt av ein forferdelig lukt, her lukta innestengt og gammalt. Det var heller ikkje reidd opp til minstemann på rommet, så alle 3 sov i to enkeltsenger som me skubba saman til ei dobbeltseng. Då me skrudde av lyset for natta viste det seg at det var noko gale med taklampene, slik at desse stod og flimra gjennom heile natta. Då var det for seint til at me tok oss bryet med å klage på det der og då. Då me kom til frukost, som me også måtte betale ekstra for, stod det kun nokre rundstykker ute ilag med litt frukostblanding og eit par yoghurt og noko ost og skinke. Heldigvis var det ein veldig hyggelig servitør der som lagde ferske omelettar til oss, dette var det eineste positive med heile opplevelsen.
Leikelandet fungerte greit for ein på 3 år, men desverre så bar eindel av apparatene preg av lang tids bruk og mykje var øydelagd.
Me klagde på rommet og fekk noko avslag i prisen(som me måtte betale på førehand), men likevel kjem me ikkje til å bu her fleire gonger.

Dato for oppholdet: juli 2015
1  Takk, Britapita