greton18
Veranda Hostel
38.4 km fra Vesterland Feriepark
Se flere hoteller i Kaupanger
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Hyttene var koselige og romslige med det meste av utstyr. Gode senger og fresht bad. Vi fikk gratis tilgang til barnevennlig svømmebasseng og en stor lekepark.
Gode parkeringsmuligheter.
Det er ikke så mye å finne på i omegn.

Takk, Helga_vonS
Anmeldt 15. mai 2019 via mobile enheter

To netter i hytte. Ren hytte. Helt greie fasiliteter og enkel standard. Ikke åpen cafe så kan ikke uttale om det. 2 min med bil til matbutikk. Lite grunt svømmebasseng. Fin lokalisasjon i forhold til vårt opphold. Hytte klar først en time etter innsjekking

Dato for oppholdet: mai 2019
1  Takk, Monica H
Anmeldt 1. juli 2018

Hadde bestilt rom her for natta,fekk tildelt eit fint rom mot gata.men det vat rett over svømebasenget og det var 34g så rommet blei som ein bakerovn og ikkje kunne vi ha oppe døra på grunn av all trafikken.Vi tok ein prat med ei hyggeleg dame i resep. og fekk tildelt ei hytte i skogen langt fra veien .Vi hadde det heilt fint i hytta og fekk ein god frokost neste dag før vi kjørte videre.

Romtips: Velg hytte når dere bestiller
Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, 378odd
Anmeldt 15. juni 2018 via mobile enheter

Frokost var elendig leverpostei, syltetøyet mayones...var alt ute av dato og dårlige. Eggerøre var gammelt. Spurte etter noen kaker til tantene. Ingenting
Personalet fikk beskjed men vi måte sende melding til direktøren. Ingen svar ennå.
Betalte 600kr for 4 personer

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, alexogarnfinn
Anmeldt 10. juni 2016

Dette er sikkert et bra sted for de minste. Mye lek og gøy under tak når vestlandsværet er dårlig. For voksne uten barn er det greiest å velge et annet sted i området. Når et par brødskiver med servelat, hvitost og tomat/agurk til frokost, - koster kr 140 pr pers, blir opplevelsen en smule for drøy...
Rommet (i hovedbygget) var romslig og tilsynelatende rent, men luktet fryktelig innestengt (svette?). Men været var bra. Påfallende mange ansatte uten norsk språk og begrenset engelsk (Øst-Europa?)...?

Romtips: Rommene i hovedbygget har trafikkstøy fra riksveien utenfor. Vurder en campinghytte på baksiden.
Dato for oppholdet: juni 2016
  • Reisetype: Reiste med venner