Bli belønnet med One Key
35.8 km fra Vesterland Feriepark
22.0 km fra Vesterland Feriepark
34.8 km fra Vesterland Feriepark
Gratis parkering
The hotel pool overlooks the mountains and valley below
51.5 km fra Vesterland Feriepark
38.5 km fra Vesterland Feriepark
Se flere hoteller i Kaupanger
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra. Rent, sengetøy og håndklær. Tv og vedovn. Fint bad, mulighet for basseng og treningsrom, og frokost.
Stille, rolig sted. Hadde en natt her, kunne gjerne blitt her lenger. Anbefales. Hyggelig betjening.

Takk, GroH166
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Super fin feriested :-) hytta perfekt rent, sengetøy, kjøkken anlegg, badebasseng, indorslekerland, restaurant, gym og sikkert mye mer. Synd at vi var bare på en kort besøk :-/ på vei til Nigardsbreen.

2  Takk, W3161DDmonikak
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Helgetur 17-19/.20
Hyggelig hytte med det som trengs for 2 pers.en helg . Hytta har peis.
Hyggelig og imøtekommende resepsjonist. Sengetøy og håndklær inkludert i disse Covid 19 tiden.
Kommer gjerne tilbake hit .

1  Takk, greton18
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Hyttene var koselige og romslige med det meste av utstyr. Gode senger og fresht bad. Vi fikk gratis tilgang til barnevennlig svømmebasseng og en stor lekepark.
Gode parkeringsmuligheter.
Det er ikke så mye å finne på i omegn.

Takk, Helga_vonS
Anmeldt 15. mai 2019 via mobile enheter

To netter i hytte. Ren hytte. Helt greie fasiliteter og enkel standard. Ikke åpen cafe så kan ikke uttale om det. 2 min med bil til matbutikk. Lite grunt svømmebasseng. Fin lokalisasjon i forhold til vårt opphold. Hytte klar først en time etter innsjekking

Dato for oppholdet: mai 2019
1  Takk, Monica H