ZenHotels.com
Ingen bestillingsgebyrer
    13.8 km fra Vesterland Feriepark
    Se flere hoteller i Kaupanger
    Anmeldt 23. juli 2020

Vi kom hit 2 voksne og 1 barn på 10 år, vi bodde her 20-22/7-2020, vi låg på 35C og der var rent og pent og ellers alt man trengte av kokekar glass/fat etc, badeanlegget og lekeland var også meget bra og jenta vår storkoste seg her, dei ansatte var blide og serviceinnstilte, dette stedet annbefales, vi kommer tilbake!

Takk, Per Hilmar I
    Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra. Rent, sengetøy og håndklær. Tv og vedovn. Fint bad, mulighet for basseng og treningsrom, og frokost.
    Stille, rolig sted. Hadde en natt her, kunne gjerne blitt her lenger. Anbefales. Hyggelig betjening.

Takk, GroH166
    Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Super fin feriested :-) hytta perfekt rent, sengetøy, kjøkken anlegg, badebasseng, indorslekerland, restaurant, gym og sikkert mye mer. Synd at vi var bare på en kort besøk :-/ på vei til Nigardsbreen.

2  Takk, W3161DDmonikak
    Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Helgetur 17-19/.20
    Hyggelig hytte med det som trengs for 2 pers.en helg . Hytta har peis.
    Hyggelig og imøtekommende resepsjonist. Sengetøy og håndklær inkludert i disse Covid 19 tiden.
    Kommer gjerne tilbake hit .

1  Takk, greton18
    Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Hyttene var koselige og romslige med det meste av utstyr. Gode senger og fresht bad. Vi fikk gratis tilgang til barnevennlig svømmebasseng og en stor lekepark.
    Gode parkeringsmuligheter.
    Det er ikke så mye å finne på i omegn.

Takk, Helga_vonS