Gratis avbestilling frem til 25.08.22
eDreamsUSD 153
FindHotelUSD 128
Destinia.comUSD 134
Anmeldt 28. juli 2021

Vi har vært hotellgjester på Vesterland flere ganger. Barna elsker stedet, både lekeland og bassenget.

Veldig serviceinnstilt personal.

Rent og fint, med kjøleskap på hotellrommet. Vi har ikke kjøpt frokost her, men hatt selvhusholdning for frokost, lunsj og kveldspå rommet.

Vi kommer til å ha flere turer hit.

Takk, jollypauline
Anmeldt 26. juli 2020

Leide hytte med 2 soverom.
Hytten var i orden, og det var skikkelig rent!
Alt av kjøkkenutstyr var også rent, og det var greit å lage middag på hytta.
Vi nyttet oss av bassengtilbudet på ettermiddagen. Bassenget var fint og hadde god temperatur, men vannet var sterkt klora. Det var også noe møkkete i dusjen. Men som sagt, dette var på ettermiddagen et par timer før stengetid.

Takk, 194ingerlisel
Anmeldt 23. juli 2020

Vi kom hit 2 voksne og 1 barn på 10 år, vi bodde her 20-22/7-2020, vi låg på 35C og der var rent og pent og ellers alt man trengte av kokekar glass/fat etc, badeanlegget og lekeland var også meget bra og jenta vår storkoste seg her, dei ansatte var blide og serviceinnstilte, dette stedet annbefales, vi kommer tilbake!

Takk, Per Hilmar I
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra. Rent, sengetøy og håndklær. Tv og vedovn. Fint bad, mulighet for basseng og treningsrom, og frokost.
Stille, rolig sted. Hadde en natt her, kunne gjerne blitt her lenger. Anbefales. Hyggelig betjening.

Takk, GroH166
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Super fin feriested :-) hytta perfekt rent, sengetøy, kjøkken anlegg, badebasseng, indorslekerland, restaurant, gym og sikkert mye mer. Synd at vi var bare på en kort besøk :-/ på vei til Nigardsbreen.

2  Takk, W3161DDmonikak