Anmeldt 21. februar 2020

Jeg stopper innom av og til, og inntrykket er at de ansatte alltid er tilstede og klare til å gi gjestene en god opplevelse. Alltid god mat og rikelige porsjoner. Rent og fint overalt. Bra besøk alltid. Et sted hvor turbusser stopper, og det betyr kvalitet !

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, Trond S
Arne U, Daglig leder på Sanngrund Servering og Overnatting, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. februar 2020

Takk for din hyggelige tilbakemedling - det er høyt verdsatt! Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Endelig en campingrestaurant med gode middagsalternatover til liten og stor!! Tusen takk for mat.
Campingen er fin og oversiktlig med nye og rene servicebygg og en kjekk lekeplass. Fint med sklie til vannet også.
Eneste å trekke ned på er at servicebygget bare har et lite kjøkken med en vask. Hvordan er det tenkt at det skal dekke behovet til så mange beboere?

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, siljefik
Arne U, Daglig leder på Sanngrund Servering og Overnatting, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2019

Takk for din hyggelige tilbakemelding. Vi utvider vårt tilbud med flere plasser for inn/ut trafikk og i den forbindelse vil vi se på en løsning innfor neste sesong med utvidet kapasitet på kjøkken. Vi ønsker dere velkommen tilbake til Sanngrund!

Anmeldt 2. juli 2019

Kan anbefales på det varmeste. Kjempegod mat og service, og alltid plass. Nyoppusset, rent og pent. Her vil dere trives. Her kan dere nyte både frokost, lunsj og middag. Nydelig softis har de også, og andre desserter.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, KariL488
Arne U, Daglig leder på Sanngrund Servering og Overnatting, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2019

Tusen takk for en meget hyggelig tilbakemelding, og velkommen tilbake!

Anmeldt 25. juni 2019

Vi stoppet for å spise i pinsen og ble veldig skuffet. Vi bestilte kjøttkaker med kålstuing og poteter. Maten var absolutt ikke varm nok. Potetene var uspiselige med en tykk hinne rundt som om de hadde ligget alt for lenge før servering. Kjøttkakene smakte ok. Kålstuingen var grei, men ikke varm nok. Totalt en skuffende opplevelse.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, GryW18
Arne U, Daglig leder på Sanngrund Servering og Overnatting, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2019

Hei, Det er bare å beklage, men her har vi tydeligvis ikke gjort jobben vår. Hvis du har en dårlig opplevelse (uansett hvor) er det viktig at du sier i fra umiddelbart slik at feilen blir rettet. Hvis du sender oss en epost vil vi kompensere slik at du har mulighet til å prøve igjen - vi kan bedre! Takk for tilbakemeldingen.

Anmeldt 2. mai 2019

En stopp på gjennomreise som var en positiv opplevelse. Vi trodde kanskje trafikken kunne være forstyrrende, men det var ikke noe problem. Restauranten var både koselig og serverte god mat til en grei pris.

Dato for oppholdet: april 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, ExoticTravelTom
Arne U, Daglig leder på Sanngrund Servering og Overnatting, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. mai 2019

Takk for din tilbakemelding, og velkommen tilbake!