Anmeldt 21. desember 2020 via mobile enheter

Her er det rent og delikat. Passe stor meny, og av det jeg har spist der, har alltid vært godt og vellaget . Hyggelig personale som tilrettelegger hvis det er spesielle ønsker . God plass, godt besøkt. Og smittevern på plass. Anbefaler stedet.

Dato for oppholdet: desember 2020
1  Takk, Marixx190479
Arne Udnesseter, Daglig leder på Sanngrund Servering og Overnatting, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2021

Takk for alle gode ord - det varmer! Velkommen tilbake til oss,

Anmeldt 19. november 2020 via mobile enheter

Vi har gjentatte ganger siste halvår besøkt dem, og det er en gjestfrihet som er helt fantastisk. Hvis du har hatt gleden av å komme hjem til en bestemor så vet du hva vi mener. Rikelig og god, sunn mat. Profesjonelt i alle ledd. Veldig rent og fint.

Dato for oppholdet: november 2020
1  Takk, Trond S

Tusen takk for en veldig hyggelig respons - velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vår datter var her med familie på telt overnatting og oppfordret oss til å komme hit også med vår bobil. Vi tok oppfordringen Så langt den flotteste campingplassen vi har vært på . Alt er bra her Fin beliggenhet ved bredden av Glomma, rent og pent, hyggelig betjening og utrolig god mat på restauranten . Denne plassen vil vi anbefale til alle kjente og vi kommer garantert tilbake. Mange drivere av camping rundt om i landet burde vært her og lært....Her er det topp ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️enten du har telt, campingvogn, bobil eller leier hytte. Takk for oss

Med hilsen Gunni og Jack Selven / Stjørdal

Takk, jselven1961
Arne Udnesseter, Daglig leder på Sanngrund Servering og Overnatting, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2020

Hei,
Vi bøyer oss i støvet - dette var generøst.
Tusen takk for en meget hyggelig tilbakemelding - vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 21. februar 2020

Jeg stopper innom av og til, og inntrykket er at de ansatte alltid er tilstede og klare til å gi gjestene en god opplevelse. Alltid god mat og rikelige porsjoner. Rent og fint overalt. Bra besøk alltid. Et sted hvor turbusser stopper, og det betyr kvalitet !

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, Trond S
Arne U, Daglig leder på Sanngrund Servering og Overnatting, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. februar 2020

Takk for din hyggelige tilbakemedling - det er høyt verdsatt! Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Endelig en campingrestaurant med gode middagsalternatover til liten og stor!! Tusen takk for mat.
Campingen er fin og oversiktlig med nye og rene servicebygg og en kjekk lekeplass. Fint med sklie til vannet også.
Eneste å trekke ned på er at servicebygget bare har et lite kjøkken med en vask. Hvordan er det tenkt at det skal dekke behovet til så mange beboere?

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, siljefik
Arne U, Daglig leder på Sanngrund Servering og Overnatting, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2019

Takk for din hyggelige tilbakemelding. Vi utvider vårt tilbud med flere plasser for inn/ut trafikk og i den forbindelse vil vi se på en løsning innfor neste sesong med utvidet kapasitet på kjøkken. Vi ønsker dere velkommen tilbake til Sanngrund!