Booking.comUSD 127
eDreamsUSD 127
FindHotelUSD 128
CheapTicketsUSD 128
Anmeldt 1. mai 2020 via mobile enheter

Slobrua er et sted vi kjøper middag ofte. Spiser både der eller tar med middag hjem. Maten er kjempegod. Aldri fått dårlig mat her. Betjeningen er hyggelige, hjelpsomme og imøtekommende. Anbefaler absolutt dette stedet.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, Line G
Tina Barkbu, Owner på Slobrua Gjestegård, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2020

Kjære Line,
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Vi setter stor pris på støtten!
Sees snart igjen :-) Fortsatt god sommer!

Anmeldt 9. mars 2020

Dette stedet har svært god mat og hyggelig betjening kjøpte kjøttkaker med ertestuing og samboer spiste kalvestek maten kan anbefalles stedet var svært delikat med flott innredning og rent og pent alt var bra

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, Traveler5746

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding og anbefaling - det setter vi veldig stor pris på.
Dere er hjertelig velkommen tilbake! Fortsatt god sommer!

Anmeldt 12. januar 2020 via mobile enheter

Besøkte Slobrua i forbindelse med jobb. Hotellrommet var stort og komfortabelt. Betjeningen er utrolig serviceinnstilt og hyggelig. Senga er utrolig komfortabel og blant de beste sengene jeg har hatt på noe hotell. Slobrua anbefales også for sin gode mat.

Dato for oppholdet: januar 2020
Reisetype: Reiste alene
Takk, ReiseLars

Tusen takk for fantastiske tilbakemeldinger - vi håper veien din krysser området vårt igjen!
Hjertelig velkommen tilbake :-)

Anmeldt 30. august 2019

Kom tilfeldigvis over stedet, og jeg kommer garantert tilbake igjen. Koselig og personlig betjening, rene lokaler og veldig god mat! Romslige fellesarealer. Stedet anbefales både for bespisning og overnatting

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Berit Leinum Pr... H
TinaBarkbu, Manager på Slobrua Gjestegård, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2019

Hei Berit,
Tusen takk for flott tilbakemelding :-) Veldig hyggelig at du har lyst å komme tilbake - da sees vi!
Hjertelig velkommen!
Hilsen Tina, Hotellsjef Slobrua

Anmeldt 27. august 2019

Det som er bra på Slobrua, er lokalene etter oppussing. Rent og pent.
Men når det kommer til mat, så er det katastrofe. Jeg har vært der to ganger etter at ny driver er på plass, og begge gangene har maten vært elendig. Når en kjøper dagens, så forventer man at maten kommer fort, når det nesten ikke er andre gjester der. Jeg ventet i nesten 20 minutter på en micro varmet karbonademiddag. Uten løk ! Her må kokken byttes ut !

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, Trond S

Hei igjen Trond,

Vi svarte på innlegget ditt på facebook den 21.aug, men regner med du ikke har sett det siden du skriver igjen her.

Først så vil vi takke for tilbakemeldingen og for at du ønsker det beste for oss. Vi ønsker alle tilbakemeldinger, og for oss er det viktig å høre på gjestene våres.

Vi beklager på det sterkeste at du ikke var fornøyd med maten. Vi har nokså åpen kjøkkenløsning og vi kan love deg at maten ikke varmes i micro, da hadde du ikke måtte vente 20 minutter.
Dagens varierer fra fisk til kjøttretter, og vi ønsker å servere så fersk mat som mulig, og det vil alltid ta litt tid. Vi har mange dyktige medarbeidere på vårt kjøkken som jobber iherdig
hver dag for å servere deilig mat til alle våre gjester.

Dette har lønnet seg og vi får mye herlige tilbakemeldinger. At du tenker at kokken må byttes ut er veldig leit, og vi føler ikke at dette gjenspeiler tilbakemelding vi har fått fra mange andre gjester. Vi håper du vil kontakte oss og gi oss en ny sjanse. Stikk innom neste gang anledningen byr seg, så skal vi spandere en ny dagens på deg :-)

Vi ønsker fornøyd gjester og håper du med dette tilgir oss og at vi sees igjen. Ha en riktig god kveld!

Hilsen Tina, hotellsjef