Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk service fra hyggelige ansatte. Meget god frokost og middag.
Grei størrelse på rom, gode senger og puter.
Stor og romslig parkering.
Her kan man uten tvil anbefale overnatting og spisested videre.
Takk for et hyggelig opphold .

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Joel L
Anmeldt 16. juni 2021

Hadde en overnatting her, og det var en superfin opplevelse. Beliggenhet, mat, senger og alt var bare helt fantastisk. Spiste middag her på kvelden og det var en rikholdig meny til en rimelig penge. Maten var helt i toppklasse. Frokosten helt herlig. Sterk anbefalig fra oss.

Takk, tormodg614
Tina Barkbu, Owner på Slobrua Gjestegård, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juni 2021

Kjære Tormod,
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding og anbefaling! Det setter vi veldig stor pris på, spesielt i disse tøffe tider.
Vi håper dere tar turen tilbake når anledningen byr seg - hjertelig velkommen!
Hilsen Tina, Slobrua

Anmeldt 24. mars 2021

Ingen overnatting bosatt lokalt.
En perle av en restaurant . Alltid hatt nydelige middager . Betjeningen er enestående hyggelige hver gang Jeg har vært på besøk . 23 Mars 2021 overrasket de min mor med nydelig dekket bord og bursdag sang . Det betød enormt mye for en moden dame på 89 , da familie ikke kunne komme på besøk pga Covid .
Gleder meg til å komme til Slobrua igjen .

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, J8006XKdavids
Tina Barkbu, Owner på Slobrua Gjestegård, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mai 2021

Kjære Berit,
Tusen takk for varme gode tilbakemeldinger. Det var veldig hyggelig å få feire mor sin bursdag. Vi håper du tar turen innom neste gang du er tilbake i Norge. God helg og god sommer!

Anmeldt 15. mars 2021

Slik skal det gjøres ! Jeg har tidligere hatt noen uheldige opplevelser her, men den tid er forbi.
Rent og pent har det vært siden ombyggingen, og nå er også maten på topp!
Raskt levert, pent anrettet, nydelig smak, rikelige porsjoner.
IKKE kjør forbi lenger !

Romtips: Har ikke overnattet
Dato for oppholdet: mars 2021
1  Takk, Trond S

Kjære Trond,
Så hyggelig å høre at du er fornøyd! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Vi synes det er stas at du ikke kjører forbi lenger - hjertelig velkommen tilbake.
Riktig god helg :-)

Anmeldt 22. februar 2021 via mobile enheter

Fantastisk god skrei med Sandefjordsmør på søndag! Dyktig kokk hadde også kokt gulrøttene med perfeksjon. Burde hatt rødvin til så god fisk, men det var mitt feilvalg. Eneste alkoholen ble håndsprit, så Covidtiltakene er på topp.

Dato for oppholdet: februar 2021
1  Takk, Rolf H

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger. Vi setter stor pris på tilbakemeldinger.
Håper du tar turen innom neste gang anledningen byr seg :-) Velkommen!