“God mat!”
Anmeldelse av Tao Restaurant

Tao Restaurant
Vurdert som nr. 2 av 6 Restauranter i Skarnes
Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Har spist her en del ganger og hver gang er maten god. Og raskt på bordet. Til en hyggelig pris. Rikholdig meny, og alt er laget med god kvalitetsfølelse og smak. For de lokale her på stedet kunne kanskje menyen vært byttet ut snart, men den er rikholdig, så det tar en stund å spise seg gjennom den. Tao kan absolutt anbefales. Asiatisk mat på et greit høyt nivå. Du må reise langt for å finne noe bedre i denne kategorien. Igjen, anbefales.

1  Takk, janbM4455CY

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var to som spiste de samme rettene og vi var like fornøyde begge to!
Ferske råvarer, nykokt ris og akkurat nok, sterk chili i woken! Hyggelig om enn litt anonym kelner, men han kom bordet og spurte om maten smakte og om vi ønsket dessert og eller kaffe.
Vi anbefaler kylling gong bao på Tao!

Takk, KaOdBe
Anmeldt 26. august 2018

Etter en dag hvor mat ble glemt fant vi et sted som kunne ligne en Kinarestaurant :-) Dagens var biff i Oister-saus, og den smaken glemmes ikke så lett!
Perfekt ballanse mellom smak og sortiment. Her fant jeg virkelig noen som kunne kokekunsten.
For å få full tier - må vinduene rengjøres for døde fluer! Det dro ned helheten.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Keinapel
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Man må til Skarnes for å få ypperlig mat og god service. Dette stedet må inngå i kategorien «skjult perle». Anbefales!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 388benmariusl
Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Rikelige porsjoner og nydelig mat. Hyggelig betjening. Kort ventetid for å bestille, fikk maten raskt og kunne betale uten å vente da vi var ferdige. Middels prisnivå. Gode parkeringsmuligheter.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, vetleandreass2016

Reisende som så på Tao Restaurant, så også på

Har du vært i Tao Restaurant? Del dine erfaringer!