“Beste veikro på Østlandet”
Anmeldelse av Sanngrund restaurant

Sanngrund restaurant
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Skarnes
Anmeldt 6. august 2020

Vi har vært her mange ganger og kommer igjen og igjen. Veldig god mat (rødspetten er nydelig).

Anbefales både for enslige,par og familier!

1  Takk, U4409PYeriks
Markbjarne, Daglig leder på Sanngrund restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Takk for en hyggelig tilbakemelding, og velkommen tilbake!

Anmeldt 6. august 2020

Aldri noen skuffelse når man reiser innom. God mat som kommer etter kort tid. Trivelige lokaler og enkel adkomst.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Geir D
Markbjarne, Daglig leder på Sanngrund restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Takk for hyggelig tilbakemelding, og velkommen tilbake!

Anmeldt 30. mai 2020

Jeg hadde lest at stedet var kåret til beste spisested i NAFs 2018-kåring så jeg hadde høye forventninger, så jeg forsto at maten ville være god. Men at maten skulle være så velsmakende og så pent anrettet i generøse porsjoner i nydelige omgivelser både når det gjaldt natur og interiør som den var, hadde jeg ikke trodd var mulig! Vi ble veldig imponerte både over ørretfileten, cheeseburgeren og høyrygg av kalv. Veldig hyggelig service! Rene og pene toaletter. Det er også et fint lekeområde som også har et badminton-bord dersom man ønsker litt fysisk aktivitet. Kommer gjerne tilbake hit!

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Ingeborg56
Markbjarne, Daglig leder på Sanngrund restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juni 2020

Hei,
Vi setter stor pris på din generøse beskrivelse av stedet og opplevelsen.
Velkommen tilbale til oss!

Anmeldt 22. januar 2020 via mobile enheter

Sanngrunn har absolutt kommet seg med både mat og servering. Vært innom der 2 ganger og 1 gang sammen med familien etter en begravelse. Dette er et sted vi/jeg setter stor pris på og hvor maten og personalet er fenomenalt

Er et bra sted og stoppe for å få seg noe mat eller bare for å slappe av! Tommel opp

Dato for besøk: januar 2020
Takk, isant96
Arne U, Daglig leder på Sanngrund restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2020

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding - det blir høyt verdsatt!
Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 1. desember 2019 via mobile enheter

Dette er det ypperste som er av kafeer.

De serverer mat i toppklasse. Menyen er innholdsrik og porsjonene er store.
Dette er min favoritt for søndagsmiddag.
De har også en standard lunsj meny, men også smørbrød.
Servicen er ypperlig.
Ligger ved Glommas bredd, slik at du kan se elven.
De ha har små og store porsjoner og barnemeny.

Dato for besøk: november 2019
Takk, janf288
Arne U, Daglig leder på Sanngrund restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2019

Hei Jan, dette var hyggelig lesning! Takk for tilbakemeldingen, og velkommen tilbake.

Reisende som så på Sanngrund restaurant, så også på

Har du vært i Sanngrund restaurant? Del dine erfaringer!