“Terningkast 5”
Anmeldelse av Sanngrund restaurant

Sanngrund restaurant
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Skarnes
Anmeldt 26. juli 2021

Tusen takk for en fantastisk god service. Blide, hyggelige og hjelpsome betjening.
Takk for hjelpen da 1 av bilene måtte på verksted, og 3 voksne og 1 tenåring stod uten overnatting.
Rene og flotte hytter i forskjellige standard og størrelser, vi prøvde de fleste på de 6 dager vi campet her.
Rolig og barnevennlig plass og god mat .
Anbefales.

Hilsen 4 Trønderdamer.

Takk, anitamartilap
Arne U, Daglig leder på Sanngrund restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Hei, så hyggelig å høre! Vi takker for besøket, og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake.
Ps! Du har gitt 4 stjerner, men i overskriften står det at du ønsker å gi oss 5:)

Anmeldt 4. juli 2021

Vi kom tilbake igjen, kjørte 1,5 time kun for å spise sanngrundenburger. Skikkelig hjemmelagd burger med rent oksekjøtt, masse ost, stekt løk, hjemmelagd dressing og hjemmelagd burgerbrød. Spesielt gode burgerbrød! Perfekt pomfri med hjemmelagd bernaise. Etter vår mening verdens beste burger!

1  Takk, 949bentel
Arne U, Daglig leder på Sanngrund restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Dette er en slager - ingentvil om det:)

Anmeldt 13. juni 2021

Vi var innom dere på et lite kaffe besøk.
Alltid rent og utrolig pent. God mat.
Smitteværnet var det beste jeg har opplevd hittil.
FLOTT!!

Takk, annebritr2021
Arne U, Daglig leder på Sanngrund restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juni 2021

Det har vært krevende å holde åpent i en periode med mye ekstra tiltak, og vi syntes derfor det er ekstra hyggelig å lese at du legger merke til vår smittervern håndtering. Takk for gode ord, og velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 30. mai 2021 via mobile enheter

Vi var to par som besøkte stedet. Masse mennesket, men god smittehåndtering. Maten, fisk og gryterett var meget godt. Flotte lokaler ute og inne. Alle ansatte vi møtte var blide og forekommende, det vitner om godt arbeidsmiljø.
Det er all grunn til å anbefale Sanngeunn.

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, 822perv
Arne U, Daglig leder på Sanngrund restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juni 2021

Takk for din hyggelige tilbakemelding, og velkommen tilbake!

Anmeldt 12. mars 2021 via mobile enheter

Ingen over eller til siden på Sandgrunn restaurant og camping.
Store og fantastiske retter som gir mersmak.
Terning kast 7

Dato for besøk: mars 2021
Takk, AlexSunde
Arne U, Daglig leder på Sanngrund restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. mars 2021

Så hyggelig tilbakemelding! Vi takker og bukker og ønsker velkommen tilbake.

Reisende som så på Sanngrund restaurant, så også på

Har du vært i Sanngrund restaurant? Del dine erfaringer!