“Positivt overrasket!!”

Breidablikk Ottestad Resturante & Kafe
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Ottestad
Anmeldt 14. januar 2019 via mobile enheter

Ut fra tidligere anmeldelser var ikke forventningen høye. Det burde de vært, for maten var særdeles god, servicen slik den burde være, prisene hyggelige og atmosfæren absolutt innenfor. Frister å besøke Breidablikk ved en senere anledning. Takk for en fin opplevelse!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, knutmagnej

Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

Var 11 stk som spiste 3 retters middag. Maten var under gjennomsnitte. Var ikke stort mer en knapt greit, men kosta ikke all verden heller.

1  Takk, fridtjofl569
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Voksent par ønsket middag, få gjester. Dro frem en stol ved ledig bord for å sette oss og sto med halve stolen i hånda! Et sammensurium stilarter og lite koselig interiør. Seigt på bordet. Tok lang tid før uerfaren kelner omsider kom og tok bestillingen og enda lenger tid før maten kom på bordet; svinefileten seig og alt for mye stekt. Sykler nok heller inn til Hamar neste gang vi skal ut og spise en varm sommerkveld!

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, thore477
Anmeldt 18. mai 2018 via mobile enheter

Har spist her 3 ganger. Stedet har veldig god lunsj til billig penge. Nachosen anbefales. Har også spist kebab her, men det er den dårligste kebaben jeg har spist.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, kents78
Anmeldt 14. april 2018 via mobile enheter

Calzonen smakte som et par sure skosåler fra 2 verdenskrig og Biffen smakte som en 200grams tyggegummi.

Dato for besøk: april 2018
5  Takk, chriisviic

Har du vært i Breidablikk Ottestad Resturante & Kafe? Del dine erfaringer!