“Middag”

Breidablikk Ottestad Resturante & Kafe
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Ottestad
Anmeldt 4. august 2021

Ok mat. Upassende antrekk på ansatt i trang trenings tøy. Litt utgått på dato ketchup og krydder. Vi kommer kanskje igjen.

Takk, 419ingers

Anmeldt 27. april 2021 via mobile enheter

Maten var god, betjeningen hyggelig, lokalene pene. Dette var et besøk jeg med glede gjentar! Fornuftige priser var det også.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, nams1957
Anmeldt 10. april 2021 via mobile enheter

Kona og jeg skulle gi restauranten en ny sjanse etter tragisk besøk sommeren 2018. Den fikk nye eiere i juni 2020. Vi ble tatt imot av smilende kelner som viste oss inn til ledig bord på betryggende corona- avstand til neste bord. Flere bord var opptatte denne fredags ettermiddagen. Kona spiste nachos og selv valgte jeg scampi; maten kom raskt på bordet servert av den blide og hyggelige kelneren. Maten var nydelig anrettet og smakte fortreffelig. Vi hadde et hyggelig restaurantbesøk og kommer garantert tilbake

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, thore477
Anmeldt 4. desember 2020

Jeg anbefaler breidablikk. De fikk nye eiere for et år eller to siden og de har vært veldig bra mens vi har vært der. Vi har vært der et par ganger i år og noen ganger i fjor. Bare positivt å si om den.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, 277lottel
Anmeldt 3. desember 2020

Veldig god mat her etter at det ble nye drivere. Spiste julemat i desember 2020, god ribbe m sprø svor og godt tilbehør, mye mat. Har spist både lunsj og middag her tidligere og vært fornøyd. God service. Anbefaler stedet.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, mayireng2020

Har du vært i Breidablikk Ottestad Resturante & Kafe? Del dine erfaringer!