TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 4. desember 2015 via mobile enheter

Staur gård er et hyggelig sted å ha seminar. Oppholdsrommene er intime og hjemmekoselige, og atmosfæren er avslappet. Betjeningen er imøtekommende og serviceinnstilt. Møterommene fungerer også greit. Maten er god husmannskost, men til lunsj ble det relativt fort tomt og ikke fylt på. Middagen er grei, men vinlisten er meget kort - tre hvite og tre røde. Rommet jeg hadde var lite, trangt og meget enkelt. Hadde nok forventet noe mer i forhold til både rom og mat med den prisen de forlanger. Også kunnskapen hos personalet når det gjelder mat og vin er noe begrenset. For over 3000 døgnet kr regnet jeg med litt høyere standard.

Dato for oppholdet: desember 2015
Takk, VisitorCK
Anmeldt 27. juni 2015

Dette er et flott sted som bør besøkes. Var der for lunsj og fikk utmerket servering, men til en noe drøy pris. Her er det også muligheter for overnatting. Stedet har en praktfull utsikt over Mjøsa og uteservering. Jeg overnattet ikke ved mitt besøk så jeg har ingen mulighet for å si hvordan stedet er i fohold til dette

Dato for oppholdet: juni 2015
  • Reisetype: Reiste med venner