“Veldig bra mat”
Anmeldelse av Le Thai

Le Thai
Vurdert som nr. 1 av 10 Restauranter i Svelvik
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Veldig god mat i beskjedne lokaler. Restauranten ligger i et lite sjarmerende bygg, men etter du kommer inn er det ganske hyggelig. Det som derimot fort blir hovedfokus er den hyggelig betjeningen samt den fantastiske maten. Vi har spist her flere ganger og er alltid fornøyde. Det som også er et pluss, er at deler av menyen byttes hver mnd, så det er bestandig noe nytt å prøve.

Takk, johnfS8098WA

Anmeldt 27. august 2018

Le Thai ligger i Storgata i Svelvik. De serverer nydelig mat og øl fra Thailand. Det er veldig hyggelig betjening der

Dato for besøk: august 2018
Takk, 804moina
Anmeldt 12. august 2018

Forhåndsomtalen om restauranten hvor de fortalte at her skulle de lage retter fra det Thailandske kjøkken "slik mor pleide å lage" ført til at vi forventet at her skulle vi få noe autentisk og spesielt. Vi ble ikke skuffet. Rettene ble anrettet på en innbydende måte og med ferske råvarer slik at måltidet ble en kulinarisk opplevelse. Lokalene er enkle, lyse og funksjonelle. Skulle du komme utenbys fra, er det rikelig med parkering. Anbefales

Dato for besøk: juni 2018
2  Takk, Arne K
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Glimrende mat laget fra bunn, med gode smaker og bra porsjoner.
Endelig ett godt alternativ til de andre standard stedene i Svelvik. Hyggelig og blid betjening. Endrer diverse retter på menyen hver mnd, noe som gjør det ekstra bra.

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, Foodsterbasse
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Nydelig og spennende mat , nyopnet i sommer men håper den har mange gode år foran seg
Absolutt et sted å gå og oppleve nydelige asiatiske smaker

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Hans J H

Reisende som så på Le Thai, så også på

Har du vært i Le Thai? Del dine erfaringer!