“Etter en fin runde på Fossekleiva”
Anmeldelse av Cafe Jebsen - STENGT

Cafe Jebsen
Anmeldt 13. september 2020 via mobile enheter

Etter en fin runde på Fossekleiva Kultursenter avsluttes besøket på Cafe Jebsen hvor vi bestiller en Grill tallerken til 2 personermaten var veldig bra kjøttet var smaksrikt og akkurat passe grillet samt et veldig godt tilbehørturen rundt Sande og Svelvik blir mye bedre med en stopp på Cafe Jebseneneste negative er vente tiden når lokalet er fullt. PS hyggelige priser

Dato for besøk: september 2020
Takk, 287yngvel

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Endelig ett bra spisested i Svelvik!
Vedlig god mat, bra porsjoner og variert meny med mye godt.
Service var veldig bra, selv om det kanskje tok litt lang tid akkurat i dag, men alle fikk servert samtidig, og alle var veldig fornøyd med maten. Bra!

1  Takk, Foodsterbasse
157wies_awb, Właściciel på Cafe Jebsen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Tusen takk for bra tilbake meldinger

Anmeldt 21. juni 2020

Fossekleiva på Berger er en perle som viser fram industrihistorie og kunst. Det i seg selv er verdt turen. Fabrikklokalet rommer også en sjarmerende cafe. Her kan du finne deg et bord hvor du kan se på vannfallet som i tidligere tider bidro til å drive industrimaskinene.

Cafe Jebsen har både enkle lønsjretter og middagsretter til fornuftige priser. Selv om prisene er moderate er maten særdeles velsmakende.

Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 814heinl
Anmeldt 23. februar 2020 via mobile enheter

En vindfull og regnvåt ettermiddag var en venn og jeg ute på tur. Vi havnet på Fossekleiva, og kjente vi var klare for litt mat. Cafe Jebsen var åpen, og vi lit oss friste. Vi ble møtt av pent pyntede bord, en hyggelig servitør og en god og varm atmosfære.

Vi får er hyggelig bord, og begge bestemmer vi oss for husets burger. Mens den lages tar vi en titt i industrimuseet i etasjen over restauranten. Der ser vi de gamle veve- og spinnemaskinene, samt mange av de kjente Bergerpleddene som ble produsert der tidligere. Vel nede i restauranten rekker vi også en tur innom butikken, hvor det er mulig å kjøpe pledd og lokalt produserte kunst- og matprodukter. Ble fristet!

Så kom maten. En saftig og velsmakende burger med bacon. God salat og velsmakende dressing. Og brødet var visst hjemmebakt. Og selv pommes fritesen var god!! Vi nøt maten og smakene. Dette var veldig godt, og egentlig overraskende å finne slik kvalitet «in the middle of nowhere».

Vi var ikke klare for dessert, så vi valgte en americano og en dobbelt espresso. Også dette holdt samme høye kvalitet. Og jeg observerte en italiensk kaffemaskin og to kaffekverner av høy kvalitet.

Konklusjon: Jeg skal tilbake så snart som mulig ❤️

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 347hansh
Anmeldt 11. februar 2020

God mat med hyggelig personale i trivelige omgivelser. Det er hyggelige priser på lunsjen og serveringen kommer rakt.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, petterl_rumd