“Hyggelig atmosfære og nydelig mat”
Anmeldelse av Dreggen Kro & Vertshus

Dreggen Kro & Vertshus
Vurdert som nr. 3 av 10 Restauranter i Svelvik
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Spontan aften med ei god venninne Kjempe hyggelig på Dreggen. God service og nydelig mat. Frister til nytt besøk!

2  Takk, Maryblue50

1923 av 57 anmeldelser

Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Meget bra mat.i rolige omgivelser på ein mandag.var litt sein til lunsj meny men ingen problemer. Hyggelig service og god mat anbefaler denne plassen.

Takk, noroddst
Anmeldt 11. august 2018

Vi ventet i nærmere en time på maten. Altfor lenge for en familie med 3 små barn. Vi fikk ingen informasjon om at det vi bestilte ville ta så lang tid å lage. Vi fikk heller ingen beklagelse når maten endelig kom.

Dato for besøk: juli 2018
4  Takk, Hyper_11
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Trivelig sted vi alltid spiser på når vi er i Svelvik. God, enkel mat som alle liker. Fantastisk pommes frites! Vi ses igjen neste år!

Takk, 911kristinm
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Vi var 9 stk som bestilte mat og drikke på Dreggen. Hyggelig atmosfære og flinke servitører. Utrolig god mat på dette stedet, pizzaene var helt toppers. Alle var nette og blide da vi forlot stedet. Kan annbefales

Takk, Stianhorne

Reisende som så på Dreggen Kro & Vertshus, så også på

Har du vært i Dreggen Kro & Vertshus? Del dine erfaringer!