“Mitt livs vedtatte behandling av en kelner”
Anmeldelse av Dreggen Kro & Vertshus

Dreggen Kro & Vertshus
Vurdert som nr. 3 av 10 Restauranter i Svelvik
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 24. august 2021

Da kjøttet var dårlig fortalte kelner meg at det var meg det var noe feil med eller at jeg burde pusse mine tenner, jeg var meget høflig men han ga seg ikke før jeg gikk

5  Takk, Siv Mika E

Anmeldt 5. juni 2021 via mobile enheter

Greit å finne bord. Bestilling gikk greit. Etter et savn av Danmark i 1,5 år, var dansk Hakkebøf på menyen. Det smakte bra. Kaldt øl til. Daimkake som dessert toppet måltidet.

Takk, 184terjeb
Anmeldt 12. mars 2021

Kjempe god mat og god service,svarte raskt på telefon og maten var klar kort tid etterpå.
Jeg har vært her før,jeg bestilte biffsnadder uten sopp,men fikk med sopp,jeg sa ifra å de beklaget og jeg fikk ny rett,det er pirk fra min side,men poenget her er at dette er utrolig god service,her får kundene det de bestiller,flinke folk.
Jeg kommer garantert tilbake hit.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 380runel
Anmeldt 15. februar 2021

Jeg har besøkt restauranten ved flere anledninger og aldri vært misfornøyd med hverken mat eller service. Nydelig biff med deilig tilbehør.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, energi71
Anmeldt 1. juni 2020

Vi var 6 voksne som skulle ut og spise en deilig sommerkveld i pinsen. Det ble bestil Pizza, Hakkebøf og "Lukus Rekertallerken", men det var desverre ikke mye "Luksus".
At det i det hele tatt er mulig å klaske en haug billige reker fra en bøtte over 4 fattige agurkskiver som derved drukner i den salte laken fra bøtta, og kalle det "Luksus". Det smakte harskt saltvann! Tilbehøret var en klatt smør, litt ayoli og 4 små tørre brødskorper. Hvar er minstemålet for tilbehør til reker? Jo, dill og sitron. Det var totalt fraværende, men hadde nok ikke hjulpet stort uansett.
Da vi forlot stedet så vi flere tomme bord der den samme Luksus Reketallerken stod igjen - urørt.
Hva skal til før denne dansken som driver stedet forstår hva som forventes av kvalitet på reker i Norge?

Pizza'en var liten, tørr og smaksløs.
Det eneste man kan si noe pent om var den danske hakkebøfen som helt tydelig var anrettet direkte fra boks (men så er innehaveren også dansk, så det skulle bare mangle!"

Dato for besøk: juni 2020
7  Takk, oyvindviking

Reisende som så på Dreggen Kro & Vertshus, så også på

Har du vært i Dreggen Kro & Vertshus? Del dine erfaringer!