Like flott og imponerede

Flott og imponerende byggverk.. jeg blir like imponert hver gang jeg besøker stedet. Bruk god tid... les mer

Anmeldt 28. august 2021
894hannes
Skien, Norge
Prakt eksempel på komakt med innholdsrik stavkirke

Stavkirka er litt mindre enn de jeg har vært på tidligere men størrelsen gjorde at man kunne se... les mer

Anmeldt 5. juli 2021
anneberitb234

Anmeldt 16. august 2020

Staselig stavkyrkja, ein av to i Telemark. Fekk omvising med gruppe. Innvendig er veggene dekorert med maleri. Verdt eit besøk.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, Trehar
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk flott stavkirke! Dyktig guide tok oss gjennom historien i korte og enkle trekk. Kirken er godt vedlikeholdt, liten og intim. Det anbefales å besøke kirken!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, hannepanneno
Anmeldt 7. mars 2019 via mobile enheter

Godt bevart stavkirke som er vært ett besøk. Beliggenhet er veldig flott. Vi kombinerte besøket til stavkirken med besøk til Rui plass

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, 894hannes
Anmeldt 2. juli 2018

Gikk ikke inn da det ikke passet med tiden til neste omvisning så vi så oss bare om på utsiden det kan være greit nok det også av og til. Hadde jeg vært aleine hadde jeg nok tatt omvisningen. Flott bevart på utsiden i alle fall.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, bjorneriksensgreier
Anmeldt 10. september 2017

På tur med pensjonistgruppen i FLT ble turen lagt innom Eidsborg stavkyrkje.Der fikk vi en flott omvisning og foredrag av en særdeles hyggelig ung mann.Dette kan absolutt anbefales.

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, Pero391