“Veikro over all forventning”
Anmeldelse av Storstøga

Ingen bilder tilgjengelig
Har du et bilde?
Legg det til.
Storstøga
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Høydalsmo
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Spiste middag med kone og foreldre. Godt utvalg av både «fastfood» og mer tradisjonelle retter. Kvaliteten på maten var høyere enn jeg forventet av en veikro. Viltkarbonadene var tydelig laget på huset og noe jeg hadde vært fornøyd med på en restaurant. Dagens middag var smørdampet torsk som også smakte veldig godt. Hovedrettene vi hadde lå på 220-250kr. Gode priser med tanke på kvaliteten på maten. En kan også velge rimeligere alternativer.

Stedet anbefales.

Takk, Trip18018713504

Anmeldt 26. mai 2021 via mobile enheter

Har vært her flere gonger og alltid god mat. Dette er ikke et ‘hipt’ sted men med bra kvalitet på det dei lage

Dato for besøk: mars 2021
Takk, Kai T

Har du vært i Storstøga? Del dine erfaringer!