“Forferdelig”
Anmeldelse av Høydalsmo Vegkro - STENGT

Høydalsmo Vegkro
Beskrivelse: Kosleg vegkro ved E-134.
Beskrivelse: Kosleg vegkro ved E-134.
Anmeldt 7. februar 2019 via mobile enheter

Dårlig mat og dårlig service; fikk kjeft for å klage på maten som smakte surt, som om det var vår feil. Anbefaler derimot Circle K som ligger vegg i vegg, der møtte vi hyggelig betjening og mat som samsvarer med prisene.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Holamiamiga

Anmeldt 17. mai 2018 via mobile enheter

Stoppet på veikroer for å kjøpe oss middag etter mange timer i bilen. Bestilte komler denne dagen og det angret jeg ikke på. For oss vestlendinger som elsker komler så var dette ett skikkelig godt måltid. Komler kan anbefales her. Lokalet var noe slitt og pga veiarbeid var det veldig støvete spesielt utenfor.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, tor56Haugesund
Anmeldt 10. april 2018

Stoppet her for en middag! dette var triste greier. Bestilte kjøtt-kaker og fikk 7 poteter og 3 små kjøtt- kaker som jeg smakte og rapte resten av dagen, 7 poteter som smakte vann og vann med Maizena stivelse og sukkerkulør til brun saus. Stopper aldri her igjen,

Dato for besøk: april 2018
Takk, John H
Anmeldt 21. september 2017 via mobile enheter

Det står på TripAdvisor at det er ved en Shellstasjon...men det er tydeligvis blitt cirkle-K. Pga. dette kjørte vi forbi, og dere gikk glipp av besøk fra oss. Irriterende da vi hadde kjøre/hviletid å forholde oss til

Dato for besøk: september 2017
Takk, 977madeleineh
Anmeldt 25. august 2017

Veikroer kan være så mangt, og Høydalsmo Vegkro er dessverre ikke med på å høyne standarden. Her er det stort forberingspotensiale! "Brunt" interiør, "seige" bordplater til tross for en dame som fòr rundt med en våt klut. Vi valgte "dagens" (seibiff med løk og gulrøtter, kr. 167,- og stekt flesk med duppe kr. 189,- ) da vi tenkte dette ville være frisk og nylaget. Etter ti minutter kom maten på bordet. Seien var smakløs og daff, den stekte løken dvask og blek, gulrotskivene smakte svært lite. Pluss for et lite salatblad og en sitronbåt, men måltidet lot seg ikke redde. Synd, litt mer fres på fisken, revet gulrot i stedet for utkokte skiver, sprøstekt løk og riktig krydring hadde gjort mye for en tradisjonell hverdagsrett. Trist å få sånn mat. Litt bedre gikk det med spisevennens flesk og duppe. Det smakte visst greit, men porsjonen var liten for en voksen mann, bare 2 små poteter og en liten klatt kålrotstappe, ikke noe grønt. Andre småting: Underlig å finne servietter med merket "Kysten rundt" når man er i hjertet av Telemark - likeledes er det dumt når det ikke finnes toalettpapir på "det lille rommet". Vi stopper aldri her igjen...

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, 686livl