“God mat, grei pris”
Anmeldelse av Aksdal veikro

Aksdal veikro
Vurdert som nr. 3 av 3 Restauranter i Aksdal
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi trengte litt å spise på turen, greit sted med god og rikelig mat.
Lett tilgjengelig og god parkering.

1  Takk, 52Drugis

Anmeldt 5. mars 2020

Dårlig mat. Bestilte norsk tradisjonsmat. Fikk noe ferdigkjøpte greier med utenlands vri. Smakte elendig. Orket ikke å spise opp.
Kjøpte softis der en gang også. Normalt sett dyppes softisen i strøet slik at du får rikelig med strø og at det henger litt fast. Her tar de to pittesmå skjeer med strø oppå. 50% trillet av. Liten var isen til prisen.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Stule
Anmeldt 15. september 2018

Til å etterligne veikjøkken er dette ganske bra, fint system, nytt, god parkering, fint å sitte ute maten er vanlig frossentygg i flere varianter.

Dato for besøk: august 2018
Takk, John H
Anmeldt 2. oktober 2017 via mobile enheter

Stoppet her på veien hjem fra Hardanger. Stor parkering - enkelt lokale men maten var god og ble servert raskt. Vi spiste kjøttkaker og komler og var fornøyde begge to. Grei stopp langs veien når en ønsker noe annet enn burger og pølser.

Dato for besøk: september 2017
1  Takk, Ingelinn
Anmeldt 3. august 2016

Me var 6 vaksne personar på tur og var svoltne på ein middagstallerken, men kom fram ca 1 time etter det var stengd. Då opplevde me berre kjempeflott service ! Etter få minutter venting svinga kroa opp med full tallerken med delikat og smakfullt sosekjøtt. Og på toppen av det heile vanka det også softis og kaffe til dessert. Dette kaller eg topp service etter stengetid !! God og mett drog me videre på vår soomartur.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, OttoM97

Reisende som så på Aksdal veikro, så også på

Har du vært i Aksdal veikro? Del dine erfaringer!