“Overnatting og restaurant besøk.”

Sillongen Toten Hotel A/S
Vurdert som nr. 2 av 2 Restauranter i Bøverbru
Beskrivelse: Sillongen Toten Hotel kan med rette kalles et hotell for alle anledninger. Her kan man være på ferie, holde konferanser og kurs, holde bryllup eller andre selskap. Sillongen Toten Hotel har lange tradisjoner som restaurant og samlingssted på Toten-platået. I flere generasjoner har familien Sørbo mottatt gjester fra fjern og nær. Atmosfæren er preget av åpenhet og personlig gjestfrihet. Hotellet er omkranset av nydelig skogsterreng med fine muligheter for sopp- og bærturer på høsten. Sillongen er dessuten knutepunkt for landets største lysløypenett, og i tillegg finnes milevis av merkede dagløyper i flott skiterreng. Hotellet ligger landlig og fredelig til med Sillongen-vannet rett utenfor. Vi er stolte av å ivareta lokale mattradisjoner. Prøv også vårt utendørs masasjebad med utsikt over Sillongen-vannet.
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Usedvanlig hyggelig og imøtekommende vertskap. Meget godt kjøkken. Anbefales! Idylliske og rolige omgivelser.

1  Takk, torbjorn58

Anmeldt 3. februar 2020

Nydelig mat, hyggelig og imøtekommende vertskap og fint møterom gjorde årsmøtet i Norsk Fosterhjemsforening Oppland til en helg med godt arbeid og gode minner.
Tusen takk!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, T5764RSheidin
Anmeldt 4. desember 2019 via mobile enheter

Har selv rundt 150 hotell døgn i året, kan ikke huske og vært på et mer hyggelig hotell en dette, her kan de store kjedene dra og besøke hvordan ekte service utføres, store varme rom, god mat, pen beliggenhet og ikke minst ordentlig service !

Dato for besøk: desember 2019
3  Takk, MartinH3429
Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

Har vært her mange ganger før men nå er det nye eiere og helt ny opplevelse. Litt dyrere og dårlig utvalg. F.eks bare 2 desserter. Karbonadene var så tørre at jeg ikke spiste de. Aldri igjen

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Heidi H
Anmeldt 27. mai 2019 via mobile enheter

Bodd her i 3 uker og maten står ikke tilbake for de beste restauranter jeg har vært på! Helt fantastisk mat, fantastisk service og utrolig hyggelige eiere!

De serverer dagens middag til en veldig hyggelig pris og igjen, maten smaker utrolig godt!

Dato for besøk: mai 2019
2  Takk, Kenneth L

Reisende som så på Sillongen Toten Hotel A/S, så også på

Har du vært i Sillongen Toten Hotel A/S? Del dine erfaringer!