Christopher
Anmeldelse av Blix Hotel
4,0 av 5 boblerAnmeldt 28. juli 2020
Romtips: Rom i 2. etg. på nordsiden har begrenset fjordutsikt. Fin balkong.
4,0 av 5 boblerRom
53.6 km fra Blix Hotel
41.0 km fra Blix Hotel
Se flere hoteller i Vikøyri
Anmeldt 13. august 2019 via mobile enheter

Det er et helt greit hotell. Ikke noe luksus, men det ser trivelig ut. Vi hadde en enkel og grei Hamburger til mat i går kveld. Det var en grei middag. Det var god smak på maten, og mye god salat til.Rommene på Hotellet var fine. 2 gode lenestoler, og en aldeles nydelig madrass å ligge på. På badet var det problemer. Dusjforheng som sluttet 40 cm over gulvet, så når en dusjet, så var det vann over hele gulvet. Måtte tørke opp det for å kunne gå inn. Ellers et greit bad. Det var rent og pent på rommet. Frokosten i dag var helt Ok. Det var det en trengte for en god start på dagen. Vi kommenterte det med badet, og da svarte de at rommene skulle pusses opp. Så får en se om det er tilfelle, eller bare et svar. Dyrt for en natt med middag. Men det er vel priser på denne årstid for turister. 550 pr pers. Så kommer frokost på kr 100 pr pers. Men det var rimelig Øl. Kr 80 pr glass.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 933gunnart
Anmeldt 29. april 2019 via mobile enheter

Stoppa her for natta på veg mot Haukeli. Fint hotel , men eg bestilte eit billig rom i annekset bak hotellet og det var «ok». Kan ikkje forlange mykje når du betaler lite. Fekk middag på hotellet som var god. Ser at dette er ein typisk sommarturistplass. Frokosten var også god. Ingen problem og overnatte her på nytt. Veldig hyggeleg betjening og roleg plass

Dato for oppholdet: april 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, Kai T
Anmeldt 6. juni 2018

Servicen var god. Standarden på gamle bygget er heilt grei og reint. Det hadde ikkje skada med to puter. Elles var sengene bra. Middagen i restauranten såg delikat ut og smakte veldig bra. Frukosten var enkel.

Dato for oppholdet: juni 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Trehar
Anmeldt 23. februar 2017 via mobile enheter

Positivt med Blix er pris pr rom og at frokostbuffeen er god. Det som trekker ned er rommet. Rommet ligger i annet bygg enn lobbyen - en brakke som oppleves midlertidig. Svært lytt og tynne vegger. Det rister i bygget når gjester går ut og inn. Rett og slett elendig. Dårlig standard. Hotellobby stenger kl 21.00, så da er det kjipe rommet eneste stedet å sitte... Hadde prisen vært noe høyere hadde jeg gitt 2 stjerner istedenfor 3.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, steinarhval
Anmeldt 2. januar 2017

Besøk på restauranten ble en hyggelig opplevelse, varmt og flott vær så vi satt utendørs og spiste en nydelig biff med tilbehør, vi fikk anbefalt en nydelig vin til denne retten. Da vertskapet forstod at vi hadde tilknytning til Vik fikk vi en omvisning på hotellet. Så alt i alt et hyggelig sted med et hyggelig vertskap. Det frister til gjentakelse.

Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, Kjell V