“Verdt et besøk”
Anmeldelse av Blix Kroi

Blix Kroi
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Vikøyri
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Et flott sted å stoppe for lunsj og/eller middag. God mat til hyggelige priser. Pizzaen får terningkast 6 fra oss som liker god ost bedre enn tykk bunn! Hyggelig og effektivt personale og trivelig atmosfære denne varme sommerdagen.
Ta gjerne turen innom meieriet rett oppe i gaten for et rundstykke med gammelost og et glass bringebærjuice fra Vangsnes når du først er i Vik.

Takk, Parosso

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Fin atmosfære og hyggelig sted, men pizzaen hadde mer ost enn bunn. Smakte som pizzaen på veitvet bowling. Vik var et fint sted, men dette var ikke særlig bra

Takk, FarAway46503468354
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Kort måltid på gjennomreise. Vi spiste aure med poteter og grønnsaker. Det smakte perfekt og var ikke altfor dyrt (245). Ble servert av en hyggelig ung dame.

1  Takk, 873ingridf
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Spiste fantastisk god pizza første kvelden. Andre kvelden spiste vi biff og laks med tilbehør som også smakte fantastisk. Absolutt å anbefale.
Fantastisk hyggelig å blide ansatte.

Dato for besøk: august 2020
Takk, ingesrli
Anmeldt 29. juli 2020

Takk for god middag. Fin tilberedt laksemåltid til to, og en burger. God smak og oppmerksom service. Så kjørte vi videre på bobilferie.

1  Takk, Jan Olav M

Reisende som så på Blix Kroi, så også på

Har du vært i Blix Kroi? Del dine erfaringer!