“Stedet for de som liker sjømat.”
Anmeldelse av Katthammarsviks Rokeri

Katthammarsviks Rokeri
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Katthammarsvik
Anmeldt 7. september 2019

Fiskematbutikk, restaurant og takeaway som serverer førsteklasses sjømat. Aller best er de på røkte varer. Spør etter røkt flyndre. Koselig sted å sitte både inne og ute.

Takk, Moaguten1

Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Kjempekoselig kafe der man bør bestille fisk til mat. Vi hadde varmrøkt og gravet laks til middag og vi var begge fornøyde. Det var masse folk men det tok likevel ikke veldig lang tid før maten kom. Ingen problem å tilpasse maten til meg som trenger glutenfritt.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Emma Margret S
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Vi spiste lunsj - litt kø ved bestilling og deretter å finne bord . Fikk beskjed om at mate var klar om 35 minutter - og det var den. Flott beliggenhet ved stranden.

Takk, 563bength
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Vi var på en liten sykkeltur på østsiden av Gotland. Vi endte tilfeldigvis opp på dette stedet. Vi bestilte fiskesuppe og varmrøkt laks. Begge rettene var gode og ikke for dyre. Vi satt ute på terrassen og kunne nyte havutsikten. Et fint sted som kan anbefales.

Takk, coenh304
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Spisestedet befinner seg på en fin plass : en bukta med utsikt over havet.
Koselig miljø.
Maten har vært god, hyggelig betjening. Det finnes mulighet for å kjøpe deliketesser med seg :)

Takk, X5299XVolgag

Reisende som så på Katthammarsviks Rokeri, så også på

Katthammarsvik, Gotland
Katthammarsvik, Gotland

Har du vært i Katthammarsviks Rokeri? Del dine erfaringer!