Ulike måter å oppleve Sawgrass Mills på
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Har vært her 7 ganger og det er alltid bra utvalg. Ekstremt stort kjøpesenter som man bør sette av en hel langdag for å komme igjennom

Fra Miami går det billige busser men Uber er heller ikke så verst pris

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, mariust168
Anmeldt 29. august 2018 via mobile enheter

Dette kjøpesenteret er helt fantastisk . Rent og pent, masse spisesteder fordelt på ulike områder. Lett å finne frem da det står skilter overalt og du får kart på bussen. Videre er det mulig å leie tralle inne på senteret slik at du ikke trenger å bære poser i hendene. Litt dyrt å leie, det kostet 8$ men verdt det! Anbefaler at man bruker hele dagen der. Timene går fort.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, vicki268
Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

Vi måtte lete en stund før vi fant parkering og det er gratis å parkere. Mange flotte butikker med gode tilbud. Mye folk de fleste steder. Men ikke alle butikker er like billig. Men her finner man alt, blant annet mye gode sko tilbud. Virkelig verdt et besøk, men husk hvor du parkerte og hvilken inngang du gikk inn. Tips! Ta gjerne et bilde av inngangen god shopping

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Lisunn
Anmeldt 15. oktober 2017 via mobile enheter

Flott mall som er en outletmall. Det er ryddig og reint og med stort sett hyggelig betjening. Lurt å kjøpe dunjakker og vinterklær, det bruker å være veldig billig.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, m0nakristinr
Anmeldt 9. juli 2017 via mobile enheter

Rent og pent, både i butikker og på toalett. Fint med flere infokart for å lettere forstår hvor man er på dette store sentret. Det som trekker er at jeg synes det var litt dyrt. Når klærne på sportsbutikken koster mer i Norge, ja da bli det ikke mye shopping.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Frkvold