6 personer ser på dette hotellet
Vio.com
travelup.comUSD 333
Expedia.comUSD 322
Anmeldt 3 dager siden

Romtips: Read up on Surfside. It caters to a specific crowd. It does not have a South Beach vibe but it is safe and upscale. Nice beach.
Dato for oppholdet: januar 2023
A K, General Manager på Residence Inn by Marriott Miami Beach Surfside, svarte på denne anmeldelsenBesvart i går

Anmeldt 1 uke siden

Dato for oppholdet: januar 2023
A K, General Manager på Residence Inn by Marriott Miami Beach Surfside, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1 uke siden

Anmeldt 2 uker siden

Dato for oppholdet: desember 2022
A K, General Manager på Residence Inn by Marriott Miami Beach Surfside, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden

Anmeldt 3 uker siden

Dato for oppholdet: januar 2023
A K, General Manager på Residence Inn by Marriott Miami Beach Surfside, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Anmeldt 5 uker siden via mobile enheter

Romtips: One bedroom with balcony- it’s sooooo worth it
Dato for oppholdet: desember 2022
Reisetype: Reiste alene
A K, General Manager på Residence Inn by Marriott Miami Beach Surfside, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden