eDreams
Priceline
Agoda.com
FindHotel
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Kjempefint sted med flotte turmuligheter. Fiskemuligheter, men husk beskyttelse mot mygg og knott. Nytt og fint sanitæranlegg. Greie og serviceinnstilte folk på stedet. Rolig og fredelig plass med flott natur.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, BeateErvik
Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Vel organisert camping med litt slitent sanitæranlegg som skal bygges nytt. Veldig hyggelig og blide drivere. Butikk som er åpen hver dag og selger det meste. Også salg av ved og gass. Ligger veldig fint til som utgangspunkt for fot eller skiturer. �

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Mr_Mila
Anmeldt 6. juni 2015 via mobile enheter

Har ikke bodd på campingplassen, men skal du bo i campingvogn på fjellet må dette være et utrolig flott sted. På vinteren går skiløypa rett forbi og den er knyttet til løypenettet på Haglebu. På sommeren er det mange turmuligheter med kulturstien som går rett ved. Fiske kan en gjøre i Haglebuvannet som ligger i enden av campingplassen. Anbefaler også en tur opp på Haglebunatten! Dette krever ordentlig skotøy.

Dato for oppholdet: juni 2015
Takk, WikeM