Galleri Skredsvig

Idyll beliggenhet, vakker kunst og god servering Kunnskapsrike, dyktige og underholdene... les mer

Anmeldt 4. juli 2019
Ingeborgbk
Norge
Nydelig pariserkafe og flott museum

Anmeldt 16. juni 2018
Ida W

Anmeldt 4. juli 2019 via mobile enheter

Idyll beliggenhet, vakker kunst og god servering
Kunnskapsrike, dyktige og underholdene guider
Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Ingeborgbk
Anmeldt 16. juni 2018 via mobile enheter

Kjempegode crêpes med sesongens bær, nydelige omgivelser og flott utsikt over Eggedal gjør dette vel verdt en liten omvei!

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, Ida W
Anmeldt 29. august 2017

En fin opplevelse å få se malerens hjem og få hør å bli kjent med bilder fra hans arbeider.
En fin opplevelse å bli bedre "kjent" med kunstneren og hans liv. Hjemmet til Skredsvig står slik som det var, mens han levde og bodde her. Anbefales å besøke Hagan og få omvisning der med guid. Meget hyggelig og dyktig guid.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Knut S
Anmeldt 25. juli 2017 via mobile enheter

Et av landets best bevarte kunstnerhjem, og en av de flotteste utsiktene. Ca ti min kjøring fra Eggedal sentrum, litt smal vei men god parkering.
En guidet tur tar en liten time og er vel verdt prisen! Vår guide, Vilde, hadde meget god kunnskap.
Vi avsluttet vårt besøk med en god kopp kaffe og nystekte pannekaker..
Det er trangt og bratte trapper inne i huset, men det er relativt godt tilrettelagt for bevegelseshemmede også. Galleriet er tilrettelagt for rullestol.
På en fin sommerdag må en sette av god tid til bare å nyte roen og utsikten...

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, arntolavs
Anmeldt 19. juli 2017

meget interessant å se både de flotte maleriene og hvordan Skredsvig bodde. Flinke og hyggelige guider som har god lokal kunnskap

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, 613kjetila