“Praktfull fjellørret - og søt betjening”
Anmeldelse av Eggedal Borgerstue

Eggedal Borgerstue
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Eggedal
Kjøkken: Norsk
Beskrivelse: Eggedal Borgerstue er et lite familedrevet hotell, bygget i 1926 - den gang som forsamlingssted og kommunehus. Borgerstua ligger i hjertet av Eggedal i Buskerud - "Norefjells solside". Det har hele tiden vært drevet som hotell, men har også hatt svært mange funksjoner. Rommene i den gamle delen har nå fått tilbake sin "opprinnelige drakt" - Her kan du overnatte på lensmannskontoret eller på venteværelset. Vi har helårsåpen cafe hvor vi serverer norsk husmannskost, vi benytter mest mulig lokale råvarer. Hos oss kan du også bestille selskaper og familiemiddager - egen selskapsmeny. Eggedal Borgerstue er en fin base for ski, fjellturer, toppturer men også besøk i et av våre flotte kunstnerhjem Hagan og Lauvlia. Blaafarveværket er også i nærheten - vi er en del av kunstnerdalen. Hjertelig Velkommen til oss!
Anmeldt 30. august 2021 via mobile enheter

Smakfult og mettende med smil om munnen.
Stille og rolige Eggedal bød på en hyggelig overraskelse. Ikke mange retter på dagens meny, men fjellørreten må prøves.

Takk, ElectraNorge

Anmeldt 28. juli 2021

Super god mat som kom raskt til bordet. Hyggelig betjening og rolig atmosfære. Anbefales absolutt! ..

Takk, Fysen
Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted som gir en hjemmekoselig følelse. Jeg gikk for Madonnaburgeren siden jeg akkurat hadde besøkt den flotte statuen. Det var noe lang ventetid når vi var der, men det viste seg å være verdt ventingen. Høydepunktet var den fantastiske vaffelen med blåbær og 2 rause kuler med kjempegod vaniljeis. Vi kommer gjerne tilbake da min kone spiste biffsnadder som jeg fikk smake. Den skal jeg ha neste gang

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, KentN626
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig sted med hjemmekoselig atmosfære og veldig god service. Porsjonene var store og gode med masse grønnsaker som var perfekt kokt.Både ørret og elgkarbonader kan anbefales om man vil ha en velsmakende, tradisjonell middag.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Ingrid Sand E
Balder11, Eier på Eggedal Borgerstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2020

Tusen takk, hyggelig å høre! Mvh Elisabeth

Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Stopp her! Koselig sted med deilig mat, både lunsjmeny og middag. Rikelige porsjoner og tydelig «hjemmelaget». Anbefaler et stopp her.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Codfishguy
Balder11, Eier på Eggedal Borgerstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2020

Så hyggelig å høre!! Velkommen tilbake) Mvh Elisabeth

Reisende som så på Eggedal Borgerstue, så også på

Har du vært i Eggedal Borgerstue? Del dine erfaringer!