Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Vi spiste ute i uvant sommervær (27 grader). Det var rent på bordet og maten kom raskt. Kjøttkaker og elgkarbonader smakte hjemmelaget, og grønnsakene hadde perfekt konsistens. Nabobordet påpekte perfekt hamburgerbrød!
God service på den unge betjeningen.
Trådløst nett holdt ca 5 mb. Det er vel minst 20 mb for lite.
At det kun var NRK 1-3 og TV2 var greit nok.
Frokosten var god, med mye pålegg. Kun kokt egg av varmmat.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Kayman62
Anmeldt 2. november 2018

Tenk at man kan få til et så flott hotell, som kan bli så hjemmekoselig på en gang. En fantastisk plass å ha kurs for bedrifter samt være en familie på tur for å utforske vakre Eggedal. Maten er også helt fantastisk og atmosfæren i restauranten er så trivelig og lun. Takk for gode opplevelser hos dere.

Dato for oppholdet: februar 2018
2  Takk, Hellandu
Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Har vært her en gang på søndags lunsj ( buffe) som de har på søndager og i dag på middag for 4! Fantastisk god mat å hyggelig betjening her har de alt fra pizza til tradisjonell husmanns kost
Kommer igjen og igjen

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, randred
Anmeldt 18. juni 2018

Et fantastisk flott sted. Nydelig utenfra, fin parkering, hyggelig betjening, flotte rom og nydelig hjemmelaget mat. Lite hyggelig hotel. Ble veldig overrasket over dette stedet oppe i Eggedal. Vi var på venninne tur og koste oss veldig.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Tusy1234
Anmeldt 6. mai 2018 via mobile enheter

Overnatta her på gjennomreise, lite folk på denna årstida. Fekk tildelt ‘Legekontoret’ som var eit koseleg og reint rom med god seng. Fekk servert Hjortefilet med poteter,soppstuing, brun saus og grønsaker som var HEILT TOPP. Og betjening som er blide og hyggelege om veit ikkje kva godt dei kan gjera. Etter god natts søvn var det frokost, eg er bacon person og savna dette. Men ein må stikke fingeren i jorda og sjå kvar i verden du er og. Nystekt brød, kjempego eggerøre , mykje godt syltetøy og pålegg gjorde frokosten særdeles hyggeleg og god. Er nok ei plass eg godt kan komme tilbake til seinare. Veldig hjelpsom betjening både på staden og pr mail

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Kai T