Gratis avbestilling frem til 19.08.22
Gratis avbestilling frem til 19.08.22
Anmeldt 13. juli 2021

På reisen fra vest til øst bodde vi to netter i Eggedal. Booket et historisk rom - Lensmannskontoret. Dette var et meget pent rom med autentisk interiør.

Spiste middag begge dager og menyen bestod for det meste av god lokal mat. Kan anbefale fjellørret.

Hyggelig og imøtekommende betjening. Et hotel som du absolutt bør overnatte på.

Romtips: Velg et av de historiske rommene
Takk, Tom Georg I
Anmeldt 8. november 2020 via mobile enheter

Vi hadde bestilt takeaway fredagstapad, og det ble et fantastisk måltid på hytta.
Utrolig god tapas, mye hjemmelaget og knallgode smaker. Anbefales til alle som skal på hytta og ikke har lyst eller tid å lage mat på fredagskvelden:-)

Dato for oppholdet: november 2020
2  Takk, anka345
Anmeldt 15. september 2020

En opplevelse av de sjeldne. Vi var tre generasjoner på familetur, og Borgstua var en avgjørende medvirkning til at dette ble en opplevelse av de sjeldne. Hotellet i seg selv har en fantastisk atmosfære og maten var (vi hadde fisk-pizza-biff) helt fantastisk. Men for å toppe det hele har de noen dedikerte ansatte fra en annen verden. Tuva var prikken over i-en som sørget for at servicen var i verdensklasse. Å se slike medarbeidere som elsker jobben sin og folk, gjør et slikt opphold til minner for livet. Tusen tusen takk Tuva og dere andre, som klarte med ganske få ansatte å se alle gjestene til enhver tid. Dette var så positivt, at vi har tenkt til å gjøre dette til en årlig familietradisjon. Hilsen familien Glum

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, LineMarita
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Et veldig hyggelig opphold. Koselig rom med utrolig gode senger. Vi spiste deilig middag, fjellørret kan varmt anbefales. Noe av det jeg likte best var smitteverntiltakene i forbindelse med frokosten. -- ingen måtte bruke samme bestikk på påleggsfat, juice , brød og smør ble satt direkte på bordet - veldig bra, føltes trygt. Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, Kristin1481
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Vi spiste ute i uvant sommervær (27 grader). Det var rent på bordet og maten kom raskt. Kjøttkaker og elgkarbonader smakte hjemmelaget, og grønnsakene hadde perfekt konsistens. Nabobordet påpekte perfekt hamburgerbrød!
God service på den unge betjeningen.
Trådløst nett holdt ca 5 mb. Det er vel minst 20 mb for lite.
At det kun var NRK 1-3 og TV2 var greit nok.
Frokosten var god, med mye pålegg. Kun kokt egg av varmmat.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Kayman62